Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm.. inte omöjligt då sparar iaf jag några slantar. De sa dock att jag skulle avvakta när jag bad dem göra en custom bundeswehr i 40mm så jag hoppas tyskarna har fel.Några tyskar tror det kan bli en efterträdare till 154 men med bezel.
Inte helt omöjligt
Den har en bezel så tror ditt spår är rätt.Hmmm.. inte omöjligt då sparar iaf jag några slantar. De sa dock att jag skulle avvakta när jag bad dem göra en custom bundeswehr i 40mm så jag hoppas tyskarna har fel.
Återstår att se När brukar deras nyhetsbrev komma ut?Den har en bezel så tror ditt spår är rätt.
Vet inte, tror det bästa är att kolla Insta.Återstår att se När brukar deras nyhetsbrev komma ut?
Hur gjorde du det där??En av få (?) 21or på länk.
After market. Passformen helt ok.Hur gjorde du det där??
Priset var helt ok, drygt 2200EUR med länk lite tråkigt dock att visarna inte är Bund :/ undrar om det går att få dem att byta till en rimlig kostnad.Välkommen @rambo_amadeus
Starfighter Pilot II - Guinand Fliegeruhren
Mach 2 am Handgelenk Der Starfighter Pilot Chronograph II – Fliegerchronographendesign in Reinform. Modernste Gehäusekonstruktion mit FKM-R Dichtsystem und Hartstoff beschichteter Edelstahl-Fliegerlünette, beidseitig rastend.www.guinand-uhren.de
Ojojoj, är den 40,6mm som de andra istället för 42?Välkommen @rambo_amadeus
Starfighter Pilot II - Guinand Fliegeruhren
Mach 2 am Handgelenk Der Starfighter Pilot Chronograph II – Fliegerchronographendesign in Reinform. Modernste Gehäusekonstruktion mit FKM-R Dichtsystem und Hartstoff beschichteter Edelstahl-Fliegerlünette, beidseitig rastend.www.guinand-uhren.de
Det var tydligen så många som efterfrågade den i mindre än 42,7 så de gjorde denOjojoj, är den 40,6mm som de andra istället för 42?
De tar inget extra för andra visare om du väljer mellan deras.Priset var helt ok, drygt 2200EUR med länk lite tråkigt dock att visarna inte är Bund :/ undrar om det går att få dem att byta till en rimlig kostnad.
Det var tydligen så många som efterfrågade den i mindre än 42,7 så de gjorde den
Dessvärre är visarna på 42mm så lär säkert vara för långa :/De tar inget extra för andra visare om du väljer mellan deras.
Menar du de som är på den större utan spetsen i slutet?Dessvärre är visarna på 42mm så lär säkert vara för långa :/
Exakt. Det är de som jag tycker är snyggast. Ska skicka ett mail och fråga.Menar du de som är på den större utan spetsen i slutet?
Tror faktiskt det skulle kunna gå?Exakt. Det är de som jag tycker är snyggast. Ska skicka ett mail och fråga.
Den har samma visare som 21an vad jag kan se.Priset var helt ok, drygt 2200EUR med länk lite tråkigt dock att visarna inte är Bund :/ undrar om det går att få dem att byta till en rimlig kostnad.
Sant, det skiljer bara 1mm L2L. Den känns klart bärbar. Sinns motsvarighet har väl L2L på 52 eller liknande. Det är lite mer svårburet. En fördel med JR är att det är 20mm och att länk finns att välja till.Skillnaden mellan min och den nya är inte så stor?
Starfighter;
Maß über die Hörner: 49,7 mm
Maße zwischen den Armbandstegen: 47,3 mm
Starfighter JR
Maß über die Hörner: 48,7 mm
Maße zwischen den Armbandstegen: 45,7 mm
Min handled är 18,5cm.
Det kanske är diametern 42,7 - 40,6 som märks mest utseendemässigt. Mycket fin modell och storlek på Starfighter 2.Skillnaden mellan min och den nya är inte så stor?
Starfighter;
Maß über die Hörner: 49,7 mm
Maße zwischen den Armbandstegen: 47,3 mm
Starfighter JR
Maß über die Hörner: 48,7 mm
Maße zwischen den Armbandstegen: 45,7 mm
Min handled är 18,5cm.
En skillnad till är att jr. är satinerad medan sr. är blästrad och blir lite råare/gråare.Det kanske är diametern 42,7 - 40,6 som märks mest utseendemässigt. Mycket fin modell och storlek på Starfighter 2.
Fick svar att dessvärre Starfighter-visarna är för långa SKa ta en funderare om det blir en beställning eller inte. Upplever den lite för dressad/traditionell med nuvarande visarna.Tror faktiskt det skulle kunna gå?
Inte om du frågar mig, då tycker jag original bestyckningen är bättre!Fick svar att dessvärre Starfighter-visarna är för långa SKa ta en funderare om det blir en beställning eller inte. Upplever den lite för dressad/traditionell med nuvarande visarna.
Frågan är om det skulle se bättre ut med någon av nedan visarna?
Håller med.Inte om du frågar mig, då tycker jag original bestyckningen är bättre!
Hmm.. i "old radium" såg det faktiskt bättre ut. Kanske går att få annan färg på lysmassanHåller med.
Liknar de som valdes till Dark Star.