Det kan du säkert få på visarna men tvek om du kan få allt i det men prova?Hmm.. i "old radium" såg det faktiskt bättre ut. Kanske går att få annan färg på lysmassan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan du säkert få på visarna men tvek om du kan få allt i det men prova?Hmm.. i "old radium" såg det faktiskt bättre ut. Kanske går att få annan färg på lysmassan
Hanhart var väl en av de första som producerade till Bundeswehr och de har ju samma visare på sin nya 417.Hmm.. i "old radium" såg det faktiskt bättre ut. Kanske går att få annan färg på lysmassan
Ingen fel på visarna som sådana. Jag gillar dem. Gillar bara de andra lite mer De är kanske liiiite tunna/långa (om man jmf med Dark star) men passar ändå bra.Hanhart var väl en av de första som producerade till Bundeswehr och de har ju samma visare på sin nya 417.
Jag samlar rabattkuponger hos dem
Snyggt jobbat. Tyckte jag kände igen strutsbandetJag samlar rabattkuponger hos dem
Det är så jäkla bekvämt.Snyggt jobbat. Tyckte jag kände igen strutsbandet
Tycker den är snygg!Fan är det denna man ska bli OWG med eller? Båda mina Tudors är nu sålda och så är den här coola tysken kvar och verkar inte vilja lämna. Nu när jag tänker på det är den rätt jävla bra alltså
Ja den funkar verkligen till allt jag gör. Det är sällan jag är på finare tillställningar och då är det morfars gamla förtjänstklocka som gäller ändå, så denna passar mig perfekt i vardagen och ute på äventyr. 200m WR, kronograf, vridbar bezel, tuff men samtidigt bra "hantverk". Och så är det kul att den är lite udda!Tycker den är snygg!
Skulle jag inte en annan på ingång så skulle den ligga bra till.
Absolut en OWG klocka.
Du kan ju har den som det tillsvidare?
Nytt band eller ny starfighter?Jag håller på att bli owg med min!
Mycket tack vare nya bandet från Steve, så sjukt bekvämt.
Om en vecka flyger den andra in
Nästa vecka ny klockaNytt band eller ny starfighter?
Har du beställt en till Guinand? :ONästa vecka ny klocka
Ej STF II har ju redan en STF.
(Tycker det ser lite tufft ut att skriva STF)
Bandet är det som sitter på.
Svart struts som Steveostrap sydde enligt mina mått/önskemål.
En specialare med nya boettenHar du beställt en till Guinand? :O
Så trevligt, vad blir det för specialare?En specialare med nya boetten
En bra enSå trevligt, vad blir det för specialare?
Du kanske borde satsa på TWG. Det är ju inte fel med en sportigare och en lite mer allround modell. Komplettera med en GP laureto eller en DJ eller valfri GS så är du hemma . Känns lite som att det där kan vara ett sälj du kommer att ångra...Fan är det denna man ska bli OWG med eller? Båda mina Tudors är nu sålda och så är den här coola tysken kvar och verkar inte vilja lämna. Nu när jag tänker på det är den rätt jävla bra alltså
Håller med.Du kanske borde satsa på TWG. Det är ju inte fel med en sportigare och en lite mer allround modell. Komplettera med en GP laureto eller en DJ eller valf
Den är grym. Har varit så frestad många gånger när jag tittat på din annons, men den är lite för lik min Sinn 103 ST.Fan är det denna man ska bli OWG med eller? Båda mina Tudors är nu sålda och så är den här coola tysken kvar och verkar inte vilja lämna. Nu när jag tänker på det är den rätt jävla bra alltså
Kanske! Jag är inne lite på vintage-spåret också för en lite mer allround/dressigare vardagsklocka.Du kanske borde satsa på TWG. Det är ju inte fel med en sportigare och en lite mer allround modell. Komplettera med en GP laureto eller en DJ eller valfri GS så är du hemma . Känns lite som att det där kan vara ett sälj du kommer att ångra...
Tavlan kommer verkligen till liv när den får lite direkt ljus på sig. Riktigt fin. Den är lik 103:an, helt klart. Det är väl mest tavlan som är den enda egentliga skillnaden om man inte vill gå in mer på detaljer.Den är grym. Har varit så frestad många gånger när jag tittat på din annons, men den är lite för lik min Sinn 103 ST.
Werksfahrer är ju fet!
Denna är min favorit just nu bland Guinands klockor.
Älskar 70-talsstuket. Det är så "out there", försöker inte vara något annat. Fantastiska designs från 70-talet.Också börjat titta på 60 serien... 70tals stuket tilltalar mig!