Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kan vi snacka om former .
Bara bandet med claspen ger gåshud.
Du blir avstängd för obstruktion av dina forumkamrater om du inte publicerar bilder .Stor risk för att jag kommer bli avstängd för att spamma KS men så nöjd med mitt köp.
Lyste på armen hela natten
De säger att armbandet tål vatten så egentligen borde jag kunna köra 24/7 men den får åka av vid dusch/bad.
Det är ju ingen dykare även om den är testad för 20 bar.
Jäklar vad bra den är! Bara spamma!!Stor risk för att jag kommer bli avstängd för att spamma KS men så nöjd med mitt köp.
Lyste på armen hela natten
De säger att armbandet tål vatten så egentligen borde jag kunna köra 24/7 men den får åka av vid dusch/bad.
Det är ju ingen dykare även om den är testad för 20 bar.
Hur ser en sådan där ut profil, är den tjock undertill? Obs: se detta som uppmuntran till fler bilder!Ute tillsammans för första gången
Upplever den inte tjock men mycket beror på hur handleden är utformad.Hur ser en sådan där ut profil, är den tjock undertill? Obs: se detta som uppmuntran till fler bilder!
Länk är länk - skulle bra gärna vilja kränga på en matt länk på min nya..Mycket nöjd med passformen på Series 40:n!
Riktigt cool länk. Mycket hög kvalitet också.Länk är länk - skulle bra gärna vilja kränga på en matt länk på min nya..
Jepp - synd att den bara finns i 20mm..Riktigt cool länk. Mycket hög kvalitet också.
Cirka 2000kr vilket är ett bra pris med tanke på att i princip alla andra märken tar skyhöga summor för sina länkar.
Ah, synd! Är din 22mm?Jepp - synd att den bara finns i 20mm..
Ska testa UX länkenAh, synd! Är din 22mm?
Smart!Ska testa UX länken
Inte säkert bandhålens placering är samma men vem vet?
Ja det blir nog lite svårt där men vem vet, det kanske funkar!Inte säkert bandhålens placering är samma men vem vet?
Färgmässigt ser det ganksa lovande ut.
Det var nyfikenheten på Helmut Sinn fick mig att slå till. Har haft en Sinn 756 i 10 år och när klockintresset väcktes i somras har det blivit några till .Det där ser riktigt bra ut. Jag gillar Guinand mer och mer. Har varit sugen på en Fortis-chrono i flera år men de är för stora. Dessa känns lika bra och coola och i bättre storlek.
Tack för att ni ökar medvetenheten om märket!
Kan du inte trycka dit det bruna som du har på Tudorn?Sitter grymt bra på läder också
Kan försöka!Kan du inte trycka dit det bruna som du har på Tudorn?
Fick inte riktigt till det med springbarsen men det är så här det skulle sett ut iallafallKan du inte trycka dit det bruna som du har på Tudorn?