• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Guinand

894F10C6-9F1B-48D1-AF5E-65D4A4A0FDCD.jpeg

Stor risk för att jag kommer bli avstängd för att spamma KS men så nöjd med mitt köp.
Lyste på armen hela natten 😁
De säger att armbandet tål vatten så egentligen borde jag kunna köra 24/7 men den får åka av vid dusch/bad.
Det är ju ingen dykare även om den är testad för 20 bar.
2FF6256E-FACB-435A-8BD6-9800E5216D5D.jpeg

Stor risk för att jag kommer bli avstängd för att spamma KS men så nöjd med mitt köp.
De säger att armbandet tål vatten så egentligen borde jag kunna köra 24/7 men den får åka av vid dusch/bad.
Du blir avstängd för obstruktion av dina forumkamrater om du inte publicerar bilder :).

Jäklar vad bra den är! Bara spamma!! 😊

Det där ser riktigt bra ut. Jag gillar Guinand mer och mer. Har varit sugen på en Fortis-chrono i flera år men de är för stora. Dessa känns lika bra och coola och i bättre storlek.
Tack för att ni ökar medvetenheten om märket!
Det var nyfikenheten på Helmut Sinn fick mig att slå till. Har haft en Sinn 756 i 10 år och när klockintresset väcktes i somras har det blivit några till 🙄.
Tycker Sinn är ett så häftigt tekniskt företag. Fullkomligt älskar min UX.
Men efter läst många forum om Helmut Sinn, sett intervjun med Guinands vd och ägare Mathias+några andra klipp blev @TobiasD 's inköp spiken i foten 😆
Det är ju bara att kapitulera.
Allt från dialogen till leveransen med testresultaten, mm.
I min bok är det alla rätt.
Som @TobiasD skrev är deras prisbild väldigt bra.
Övertygad om att vi kommer få se fler än våra två 😂

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp