Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slant på köpknappen
Fan vad kul! Vilken blev det?
Grattis!Pilot Chrono 42
Tack så mycket.Grattis!
Cool klocka!
Roligt och grattis till en kanonklocka!Tack så mycket.
Nya isåfall? Har inte sett många (någon?) destro beg.Som tur är finns det flera, håller ögonen öppna.
Jag hittade en....men som sagt det sket sig!Nya isåfall? Har inte sett många (någon?) destro beg.
Starfightern har kronskydd och robustare knappar så visst men om inte dom är lika är det inte många som är det.. Ett sådant 155-bund i brunt skulle vara snyggt till Starfightern.
De är ganska lika.
Samma urverk, mm.
Okej 155 har 20mm och Starfightern har 22mm mellan hornen..
Jupp.Starfightern har kronskydd och robustare knappar så visst men om inte dom är lika är det inte många som är det.. Ett sådant 155-bund i brunt skulle vara snyggt till Starfightern.
Är det den från 40-talet?Denna gick för 426E . Det stod i annonsen att den var i mycket bra skick vilket man kan se att (enl. mig) att den inte riktigt är när man zoomar på visa bilder. Det gav lite fel vibbar och jag bjöd inte. Men ångrar mig lite när den gick så billigt.
Bilder från ebay.
Vackert. Lädret ser svartare ut än produktbilderna. Gillar skärningen.Morgonrunda i skogen
Vet ej årtal. Dessa uppgifter nedan tillsammans med bilderna fick mig att tänka.... Vad mer är inte sant? Är hela annonsen en bluff? Eller så var det ett fynd för 426E.Är det den från 40-talet?
"Guinand Chronograph, hand winding, rose gold plated case. 35,5 mm without crown. Landeron 39 movement with column wheel chronograph function. All original in very good condition! Serviced, keeps time and charge perfectly. Dial and hands in very good condition" |
Fick mail igår att min var tillverkad och att testperioden på 7-10 dagar ska börjar idag.Komsikomsi....
Olidligt spännande-har du någon uppsdatering att ge oss?Komsikomsi....
Min leverans från UPS lämnades på en UPS service point istf hem till mig."Leveransdatum imorgon innan dagens slut" ändrat till "informationen är inte tillgänglig" .
Tack! Väntar till imorgon då kanske allt är under kontroll .Min leverans från UPS lämnades på etn UPS service point istf he till mig.
Jag ringde dem och fick veta det.
077-662 20 77
Paketet är troligtvis på en lastbil någonstans i Sverige.Tack! Väntar till imorgon då kanske allt är under kontroll .
Troligtvis låter lite läskigtPaketet är troligtvis på en lastbil någonstans i Sverige.
Det är ingen som vet. Men det brukar dyka upp helt plötsligt så jag räknar med paketöppning i kväll.Troligtvis låter lite läskigt