Bra grejerKan någon lägga upp lite tips på sidor för köp av läderarmband. EU-only.
Tänker mig inte i den billigaste prisklassen (typ tid och ting)
M v h

Molequin - Leather Watch Straps
Leather watch straps for both vintage and modern watches.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra grejerKan någon lägga upp lite tips på sidor för köp av läderarmband. EU-only.
M v h
Har bara köpt ett band från CF men är mycket nöjd med det.Kan någon lägga upp lite tips på sidor för köp av läderarmband. EU-only.
M v h
Hjälp. Oöverskådligt mycke!Watchbandcenter har väl det mesta i olika prisklasser.
Hjälp. Oöverskådligt mycke!
Bra vet jag inte. Men Artmerall på Kullagatan i Helsingborg kan säkert hjälpa dig.Tips på bra urmakare i Helsingborg med omnejd? Eller södra Halland, passerar där ofta.
Tackar, kollar in dem!Bra vet jag inte. Men Artmerall på Kullagatan i Helsingborg kan säkert hjälpa dig.
En av klocksnacks bästa stunder:
En av klocksnacks bästa stunder:
Nöta nato-tråden
Här hittar du gott om kreativa idéer! Min favorit är natot monterat med buntband på bilantennen. 5+![]()
Mycket nöje!Haha! Klart det finns en tråd i detta ämnet
Tackar för att du visa mig tråden.
Haha men vafan, köpte bilen på banköverföring hos handlare!Faktura funkar. Lite segt att stå och vänta i en butik i något dygn på en banköverföring.
Jaha? Jag köpte hus med banköverföring.Haha men vafan, köpte bilen på banköverföring hos handlare!![]()
Jag tog huset på faktura. Verkar vara lite olika, därav frågan. Men tack för svaret! Ha en trevlig helgJaha? Jag köpte hus med banköverföring.
Vid bokat besök hos Rolex återförsäljare i Stockholm för att prata om möjligheten att komma med på lista för köp av en Rolex inträffade följande: Säljaren sade att för att få bli uppsatt på deras lista för köp av Rolex så krävdes motprestationen att jag skulle behöva köpa en klocka av dem från befintligt sortiment som de redan hade hemma. Jag blev förbannad och tackade nej och gick därifrån. Detta känns inte affärsmässigt och etiskt rätt och jag skulle önska att alla andra som blir utsatta för samma sak gör likadant dvs lämnar butiken så att de inte får något sålt. Det är inte ok att göra på detta sätt.
Varfor ar det inte ok nar det ar deras butik?Vid bokat besök hos Rolex återförsäljare i Stockholm för att prata om möjligheten att komma med på lista för köp av en Rolex inträffade följande: Säljaren sade att för att få bli uppsatt på deras lista för köp av Rolex så krävdes motprestationen att jag skulle behöva köpa en klocka av dem från befintligt sortiment som de redan hade hemma. Jag blev förbannad och tackade nej och gick därifrån. Detta känns inte affärsmässigt och etiskt rätt och jag skulle önska att alla andra som blir utsatta för samma sak gör likadant dvs lämnar butiken så att de inte får något sålt. Det är inte ok att göra på detta sätt.
Eftersom jag har varit många gånger och lämnat för service min Rolex och Omega.Varfor ar det inte ok nar det ar deras butik?
Du som kund har ju valet att gora precis som du gjorde. Dvs tacka nej till forslaget och lamna butiken.
Eftersom jag har varit många gånger och lämnat för service min Rolex och Omega.
Inte affärsmässigt? Dom har horder av folk som vill köpa Rolex och dom vill då hellre sälja till kunder (dvs sådana som också köper andra klockor) istället för sådana som bara vill få komma på listan.Vid bokat besök hos Rolex återförsäljare i Stockholm för att prata om möjligheten att komma med på lista för köp av en Rolex inträffade följande: Säljaren sade att för att få bli uppsatt på deras lista för köp av Rolex så krävdes motprestationen att jag skulle behöva köpa en klocka av dem från befintligt sortiment som de redan hade hemma. Jag blev förbannad och tackade nej och gick därifrån. Detta känns inte affärsmässigt och etiskt rätt och jag skulle önska att alla andra som blir utsatta för samma sak gör likadant dvs lämnar butiken så att de inte får något sålt. Det är inte ok att göra på detta sätt.
Inte affärsmässigt? Dom har horder av folk som vill köpa Rolex och dom vill då hellre sälja till kunder (dvs sådana som också köper andra klockor) istället för sådana som bara vill få komma på listan.
Inte etiskt rätt? Vad hade varit ”etisk rätt” enligt dig?
I all välmening- bara nyfiken att förstå![]()
Varför inte kort? Det funkar långt upp i belopp ju lite beroende på kort o bank.Tänkte göra ett större köp hos AD och har aldrig gjort det förut? Finns endast möjlighet till kortbetalning eller brukar banköverföring också fungera?
Ja, jag betalade handpenning på en bil med kort, det var vad handlaren föredrog. Det var ett belopp långt över kreditgränsen på korten, man ser bara till att överföra tillräckligt till kortkontot före köpet.Varför inte kort? Det funkar långt upp i belopp ju lite beroende på kort o bank.