Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samsung har lite kampanjer på sin hemsida. Man bokar där och hämtar på Elgiganten.Behöver ny TV. Helst 65 tum, vad köper jag för max 15k?
Behöver ny TV. Helst 65 tum, vad köper jag för max 15k?
Om det inte är brådis, lite is i magen så bör C3:an komma ner runt 16kkr, som den såldes för tidugare.Om du kan sträcka dig till 17k tror jag LGs B2 är svårslagen, åtminstone i mörkare rum.
Den ligger ligger på plats 1 idag. Tack!Om du kan sträcka dig till 17k tror jag LGs B2 är svårslagen, åtminstone i mörkare rum.
Jag har för mig att skillnaderna mellan C2 och B2 var små, men kolla tester ifall mitt minne sviker mig. C3 är väl bättre, men tror inte det heller är jättestor skillnad.Den ligger ligger på plats 1 idag. Tack!
Oavsett vad jag köper kommer den vara bättre än min 10 år gamla Philips 8008s. Som då var the shit.
Teven gick sönder idag, så vi får väl se hur otålig min partner är... Jag klarar mig ganska gott.Jag har för mig att skillnaderna mellan C2 och B2 var små, men kolla tester ifall mitt minne sviker mig. C3 är väl bättre, men tror inte det heller är jättestor skillnad.
Men det är klart att om C3 kommer ner till samma pris som B2, som @stigge förutspår, är det ju oslagbart. Beror väl på hur otålig du är
Imorgon på lunchen alltså...Teven gick sönder idag, så vi får väl se hur otålig min partner är... Jag klarar mig ganska gott.
Nää, Fredag på lunchen. Måste invänta dubbla poäng på Mastercardet så klart.Imorgon på lunchen alltså...
Jag har för mig att skillnaderna mellan C2 och B2 var små, men kolla tester ifall mitt minne sviker mig. C3 är väl bättre, men tror inte det heller är jättestor skillnad.
Men det är klart att om C3 kommer ner till samma pris som B2, som @stigge förutspår, är det ju oslagbart. Beror väl på hur otålig du är
Ja jag valde C2 fast den var typ 2k dyrare, så kan ju vara värt det.Inga gigantiska skillnader men klart värt att gå på C3 ändå imho, om priset ligger runt 16kkr.
B3 gick för 14,5kkr tidigare så värt att kolla in C3 när skillnaden är så lite.
Läsvärt
LG B3 OLED vs LG C3 OLED Side-by-Side TV Comparison
The LG C3 OLED and the LG B3 OLED are similar TVs with nearly identical feature sets, but the C3 is better overall. The C3 gets much brighter in HDR and SDR, has better image processing due to its better 4k processor, and has four full HDMI 2.1 bandwidth ports. Inversely, the B3 has two HDMI 2.1...www.rtings.com
Is I magen som vadå, x månader?Om det inte är brådis, lite is i magen så bör C3:an komma ner runt 16kkr, som den såldes för tidugare.
Nya modeller kommer snart så 2023 år modeller kommer snart ner i pris igen.
Historiskt på äldre modeller brukar den stora rean varaIs I magen som vadå, x månader?
Köp nå billigt beggat/låna någons extra tv i några veckor tills nya modellerna släpps. Brukar vara köpläge kring blackfriday och tidig vår när nya modeller kommer om man kan nöja sig med fjolårets.Teven gick sönder idag, så vi får väl se hur otålig min partner är... Jag klarar mig ganska gott.
Ja det är min uppfattning med.Min erfarenhet är att C-modeller upplevs betydligt rappare i menyer och i apparna än motsvarande B-modell.
C-modellerna går att kalibrera något mer exakt och har lite bättre bildbehandling.
Men det är relativt små skillnader.
Var noga med varenda siffra i modellnumret om du vill ha bild på baksidan. Det är precis sånna saker som brukar skilja mellan modeller som enligt alla specifikationer är identiska. Olika modeller till olika återförsäljare, och helt plötsligt kan båda sätta sina priser som de vill och ha prisgaranti.När jag kollar bilderna på LG C3 på de olika stora handlarna, NetOnNet, Power, Webbhallen o.s.v. så ser den inte alls ut som den jag kolla på i butik för några månader sedan. Tror att det var någon annan LG modell.
Någon här som har en C3 Evo 77” som kan vara behjälplig med detta mått från baksidan?
Är ju sjukt bra pris med cashback just nu!
Tolkar ditt svar som att jag får ta bilen efter jobbet imorgon till närmsta återförsäljare som har den i lager och mäta fysiskt om jag vill vara säker på att det ska passa så som jag tänkt det. Verkligen en djungel att gräva fram nåttVar noga med varenda siffra i modellnumret om du vill ha bild på baksidan. Det är precis sånna saker som brukar skilja mellan modeller som enligt alla specifikationer är identiska. Olika modeller till olika återförsäljare, och helt plötsligt kan båda sätta sina priser som de vill och ha prisgaranti.
Ja, jag tror tyvärr det.Tolkar ditt svar som att jag får ta bilen efter jobbet imorgon till närmsta återförsäljare som har den i lager och mäta fysiskt om jag vill vara säker på att det ska passa så som jag tänkt det. Verkligen en djungel att gräva fram nått
Lugn. 10 dagar för validering och 45 dagar tlll utbetalning. Så länge du har följt samtliga villkor kan du sitta lugnt ned i båten.Tyvärr lite OT men att få sin recension publicerad på LGs hemsida verkar svårt (vilket är krav för cashback). Skickade in för över 12 timmar sedan och bekräftade direkt efter min mail. Inget har hänt annat än att en massa andra personers recensioner dykt upp efteråt... Nog för att TVn skulle vara värd 27k också men hade ju varit nice att utnyttja det där erbjudandet när det finns… På just sånt här är tålamodet lite dåligt då jag hatar krångel och att inte få någon riktig info, blir väl att man får maila dom i början på veckan om inget dykt upp.
Rekommenderar ju verkligen denna TV till alla som vill ha knivskarp bild med otrolig svärta. Blir helt förbluffad över hur bra bild det är varje gång jag slår på TVn.
Jag hade en 104” projektorduk i studentlägenheten för många år sedan där va det 3,60 mellan projektor och duk. Det funka precis för att få skärpa. Men dagens projektorer är säkert mycket vassare och har ”short throw” eller vad det heter.Tjena,
Jag har nyligen köpt hus och ska bygga bio och bar i ett av rummen i källaren. Rummet är långsmalt och 3,4 meter brett, hur stor ramspänd projektorduk är rimligt att köpa? Är 104 tum för stort och ska man i sådana fall gå på en 90-tums duk istället?