Om "hörsägen" är ett argument för att avfärda information så gäller det väl dina rekommendationer också? För att min rekommendation att undvika den här urmakaren inte ska vara hörsägen bifogar jag några skärmdumpar från "Fäjjsbok":
Notera kvarlämnad bom och relaterade delar vid tvätt. Ett tyvärr ganska vanligt fuskknep för att spara tid trots att det är ett av de skitigare ställena i ett verk.
Superlim i klocka och repa index med korntång och mejsel av stål:
Apropå "slarvigt", fick privilegiet men gummitutor på fingrarna vid montering så att inte fingeravtrycken etsar sig fast i delarna var tydligen för mycket begärt.
Även om man bortser från att det är olämpligt att löda ihop en utsliten fjäder så är det svårt att bortse från det bedrövliga utförandet:
Här gräver han in någon stackares Oysterquartz på en skitig bänk:
Jag skulle kunna fortsätta men jag tror att det framgår varför jag inte har erfarenhet av att lämna in mina egna klockor där. Det kanske är bra att han inte är kvar på urmakarskolan om den här nivån var vad som lärdes ut då. De verkar ha ryckt upp sig och erbjuder en internationellt gångbar utbildning nuförtiden.