Nästan...
Precis, kan man bara släppa märkesfixeringen så finns andra (prisvärda) alternativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan...
Precis, kan man bara släppa märkesfixeringen så finns andra (prisvärda) alternativ.
Nästan...
Den är liten, klena och korta bandhorn. Var rätt onöjd till jag testade detta nos coframbandetHur upplever ni storleken? Har tyvärr inte haft chansen att klämma på någon med detta case IRL. 510.523 jag hade var alldeles för stor för mina handleder, ett helt annat case förvisso men i alla fall
Tack på förhand.
Hur upplever ni storleken? Har tyvärr inte haft chansen att klämma på någon med detta case IRL. 510.523 jag hade var alldeles för stor för mina handleder, ett helt annat case förvisso men i alla fall
Tack på förhand.
Kanske är därför man ser många av dessa camaros till salu för jämnan. Om du skulle jämföra den mot något annat storleksmässigt, vilken klocka blir det?Den är liten, klena och korta bandhorn. Var rätt onöjd till jag testade detta nos coframbandet
Tyvärr är jag av samma åsikt som dig, de äldre carrerorna känns väldigt små på armen. Kanske värt att prova detta caseSmaksak naturligtvis - jag har ganska tunna handleder men tycker de äldre Carrerorna känns små (36 mm är de väl?). Camarons 37 mm funkar däremot bättre, kanske tack vare den fyrkantiga formen.
34 mm rolle? Kan mäta ikväll om du vill.Kanske är därför man ser många av dessa camaros till salu för jämnan. Om du skulle jämföra den mot något annat storleksmässigt, vilken klocka blir det?
Skulle vara guld värt jätte tack!34 mm rolle? Kan mäta ikväll om du vill.
Förmodar det är samma boett...Skulle vara guld värt jätte tack!
Förmodar det är samma boett...
37 x 44 mm
Med seamaster 39 mm
Seamaster 36 mm
Seamaster 34 mm
Jätte stort tack, verkligen!
Ser mycket mindre ut än jag trodde, beror nog till stor del som du säger pga de korta bandhornen, samt dess placering pga dess boettform.. Fan, mycket mindre än jag först trodde.. Får mig att tänka om lite vad gäller Camaron.
https://klocksnack.se/threads/heuer-pre-tag-1000-200m-vintage-sub-n-nos-ss.36489/
Är den här verkligen NOS? Hur kan visarna ha blivit så slitna om den bara legat i låda? Ser polerad ut?
https://klocksnack.se/threads/heuer-pre-tag-1000-200m-vintage-sub-n-nos-ss.36489/
Är den här verkligen NOS? Hur kan visarna ha blivit så slitna om den bara legat i låda? Ser polerad ut?
Förmodligen sämst bilder någonsin, men ser inte NOS ut enligt mig - både bezelinlägg och krona har t.ex. tydligt slitage.
Come on! De flesta tycker de är bra, men man kan inte ha alla på sin sida.
Än en gång NNOS = NEAR NEW OLD STOCK
Denna har legat ute på Anciennes sida ett tag, jag hade själv en sådan för cirkus 2 år sedan, köpt för betydligt mindre pengar Kan sakna den ibland
Jo, lite lik, men som Aurum säger är det nog mer Nivada och Wittnauer över den. Tycker det är kul när subdials är olika stora.
Du får nog läsa din annons igen, du skriver nyskick och NOS-skick. Sedan har jag aldrig sett nnos tidigare? Det räcker väl säga att den är i riktigt bra skick, låt bilderna tala för sig själv (som även de behöver bättras)
Tycker det stog väldigt tydligt i annonsen att klockan har märken och skicket är 94/100 samt "är nära nyskick". Jag har ändrat det nu så det framgår mer tydligt att klockan faktiskt har använts.
Bilderna är väl ändå inget fel på. De flesta annonserar med gryniga bilder från mobilen.
Tycker det stog väldigt tydligt i annonsen att klockan har märken och skicket är 94/100 samt "är nära nyskick". Jag har ändrat det nu så det framgår mer tydligt att klockan faktiskt har använts.
Bilderna är väl ändå inget fel på. De flesta annonserar med gryniga bilder från mobilen.
Uppenbarligen har du nån form av hygglig kamera då du klankar på andras mobilbilder.. Men det ser ut som att bilderna är tagna i en ångbastu.
Bra bild från en 3000kr kamera med 40år gammalt objektiv.
Din bild:
Urets beg. Priser är åt h-e enligt mig, speciellt på TAG & Breitling. Halvera det så är du närmare marknadspris och vad de går för på tratten, gäller ex i lika bra skick som dinBättre bilder? Och vad säger panelen om priset? Jag vet inte hur jag ska prissätta den...
En annan på uret.se http://www.uretvintage.se/tag-heuer-quartz-diver-pv-68620.html
Min annons: https://klocksnack.se/threads/heuer-pre-tag-1000-200m-vintage-sub-n-nos-ss.36489/