Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sanslöst vacker!Håll till godo
Håll till godo
Håll till godo
Ställer även mig lite tveksam till denna kronograf. Var kommer den ifrån och har du fler bilder?
Nu med några minuter på nacken så vågar jag påstå att den klockan inte är en Heuer.
Dels är tavlan i ett alldeles för gott skick för att vara 60-70år gammal och Heuer är alldeles för stort på tavlan och tryckt för "fett".
Jag undrar samma sak som Aurum, varifrån kommer den?
Ställer även mig lite tveksam till denna kronograf. Var kommer den ifrån och har du fler bilder?
En bekant hade den tidigare tyckte den var ruskigt fin så jag tog kort på den mer än så vet jag tyvärr inte
En bekant hade den tidigare tyckte den var ruskigt fin så jag tog kort på den mer än så vet jag tyvärr inte
Påminner den inte en hel del om äldre Leonidas?
Legit?
"Original silver dial (small marks), original hands."
Legit?
Påminner den inte en hel del om äldre Leonidas?
Legit?
Nu har något som sällan dyker upp till försäljning visat sig..
En Heuer, fast som Volvo Denna är kanske något för dig Darren Cal.11/12
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=38598
Well I do know that you fancy this Heuer Darren Cal.11/12 .. But the one above is quite cool as well
Both really cool in my eyes. Watches with race pedigree & cool logo's - makes me want to get an Amazon rally car together
Har vi någon Camoro ägare här eller möjlig tidigare ägare ?
Nästan...Har vi någon Camoro ägare här eller möjlig tidigare ägare ?