• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HEUER-tråden

En "ny" länk trillade in idag.....
image.jpg

Kom på att det är dags att köpa en ultraljuds tvätt....
image.jpg

Mvh
Visa oss mer! :)

11630…….förhoppningsvis. Bild finns i tråden någonstans, tror jag.

Den ska passas, hoppas jag.

Var det den som var till salu på chronotrader? Jag var för seg på att bestämma mig...men bra att den landade här ändå :)

Fick också hem en länk i dag. Den passar inte på något jag har...men om jag råkar hitta en guldig 11063 så har jag en länk i alla fall :)

WPLISAV.jpg

Vad säger ni om Incablocen på Tradera? Nyservad, frågan är om man har använt originaldelar? Tryckknapparna ser inte rätt ut.

Vet att den här varit uppe tidigare i tråden men jag är ordentligt sugen på en Heuer. Är den värd det priset?

http://www.brevetwatches.de/watches...atch/heuer-carrera-chronograph-ref-72453.html

Prismässigt så verkar den ju ligga en bra bit över vad klockorna här har gått för. Men jag kan inte hjälpa att reflektera över hur kronans totala störtdykning senaste året kan ha påverkat priserna. Hade Euron legat i 8 kronor hade prisbilden på denna klocka varit väldigt annorlunda jämfört med idag.

Vet att den här varit uppe tidigare i tråden men jag är ordentligt sugen på en Heuer. Är den värd det priset?

http://www.brevetwatches.de/watches...atch/heuer-carrera-chronograph-ref-72453.html

Prismässigt så verkar den ju ligga en bra bit över vad klockorna här har gått för. Men jag kan inte hjälpa att reflektera över hur kronans totala störtdykning senaste året kan ha påverkat priserna. Hade Euron legat i 8 kronor hade prisbilden på denna klocka varit väldigt annorlunda jämfört med idag.

Tycker att priserna är väldigt saftiga hos den handlaren. Men de flesta vintage Heuernasarna ligger väldigt högt på prisstegen.

Vad tror heuer-hajarna? Äkta eller hop-plock?
Sk_rmavbild_2015_02_22_kl_15_49_47.png

Looks like the real deal to me.
Its the last variation of the Valjoux.72 dialled Camaro - after this one the only 3 register version was the Valjoux.7736
This one sold as a bit of a bargain - the movement alone with the correct Heuer-Leonidas bridge in place is worth what the whole watch sold for !!!
Well done buyer, i hope they are a forum member & they enjoy it very much.

Tillbaka
Topp