Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antiklimax...
It wasn't meI must agree !! I am surprised but the wonders of eBay never cease to deliver shocks !!
Ahh, anyone here want to make a confession , is the new owner here ?
It wasn't me
Mitt bidrag som förhoppningsvis kommer uppdateras inom en snar framtid
Den har dansat färdigtMen faaan va den dansar runt.
Aha, har du hittat en annan tavla?Den har dansat färdigt
Japp Den har dock inte landat än.Aha, har du hittat en annan tavla?
Japp Den har dock inte landat än.
Rätt dyr vill jag säga, strax över 10k utan byte osv. Helsvart, 3674 kom aldrig med pandaGrattis! Dyr? Panda? Svart? Eller får jag suga på karamellen?
Rätt dyr vill jag säga, strax över 10k utan byte osv. Helsvart, 3674 kom aldrig med panda
So do I Thanks for the help so farI'm looking forward to see the results on this one !!
Kommer bli grymt!
Vad roligt! Vad fin den är! Värd mer än sin vikt i platinum...
Hoppas jag med! Myggan har första DIBSKommer bli grymt!
DIBS!
Tack! Hehe, ja kan man nog säga. Men lätt värt detVad roligt! Vad fin den är! Värd mer än sin vikt i platinum...
Nähä.. Senaste ägare har alltid dibs Speciellt när du inte ens betalt änHoppas jag med! Myggan har första DIBS
Tack! Hehe, ja kan man nog säga. Men lätt värt det
Faan vad bra! Sånt där hittar man inte längre.. Komplett med box o grejer. Avundsjuk alltså!kom på att denna bild kanske passar bättre i den här delen av forumet.
I vilket fall: en heuer carrera inköpt ny av min far på 70-talet. ref 73653 vad jag fått fram. Enligt honom var klockan borta men när vi gick igenom gamla gömmor hittade jag denna i originalförpackning med racingstrap + länk och dekal. skall lämnas in för service då den legat still i minst 20 år.
Haha, du får resten ikväll. Tack btw!Nähä.. Senaste ägare har alltid dibs Speciellt när du inte ens betalt än
Tillsammans med en DIBS såklartHaha, du får resten ikväll. Tack btw!
Haha I will keep that in mind..Denna ska jag ha tills min 2447N dyker upp...Tillsammans med en DIBS såklart
kom på att denna bild kanske passar bättre i den här delen av forumet.
I vilket fall: en heuer carrera inköpt ny av min far på 70-talet. ref 73653 vad jag fått fram. Enligt honom var klockan borta men när vi gick igenom gamla gömmor hittade jag denna i originalförpackning med racingstrap + länk och dekal. skall lämnas in för service då den legat still i minst 20 år.