Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljer han "Heuerna" också?
Tänkte bara samla dessa godbitar i en och samma tråd om det går för sig? Vet inte om jag varit så nöjd med något ur innan som mitt senaste exemplar. Fyll på med era egna bilder på Heuers i alla dess former!
Grymt snygg!!
Tack! Bjuder på en bild till med det nya bandet (ursäktar för det andra skräpet):
![]()
Korspostar väl från fredagstråden - dagens Heuer, den sportiga gentlemannens val:
![]()
Fet, är det solid guld i den?
Korspostar väl från fredagstråden - dagens Heuer, den sportiga gentlemannens val:
![]()
I think i will give a short introduction.
My name is Darren, i'm an Australian living in Denmark. I am writing in english as although i speak & read danish to a very standard but my written danish produces gramatic errors.
I can read swedish if i concentrate & use a little imagination
I am very happy to see some love on this forum for vintage Heuer - these are my passion !!!!
I recognise some fellow forum members from the Heuer forum ( good to see you guys )
It wouldn't be a real intoduction without a photo so let me start with something that might be special for this forum - the only Heuer i know of that wears swedish colours.
Enjoy my Heuer Silverstone with its unique dial
I hope you enjoy it - Darren
I think i will give a short introduction.
My name is Darren, i'm an Australian living in Denmark. I am writing in english as although i speak & read danish to a very standard but my written danish produces gramatic errors.
I can read swedish if i concentrate & use a little imagination
I am very happy to see some love on this forum for vintage Heuer - these are my passion !!!!
I recognise some fellow forum members from the Heuer forum ( good to see you guys )
It wouldn't be a real intoduction without a photo so let me start with something that might be special for this forum - the only Heuer i know of that wears swedish colours.
I hope you enjoy it - Darren
Welcome Darren! Thats a sick Silverstone you got there. I think i recognize that watch from somewhere else, you do have some more Heuers? A Monaco with a blue dial if I remember it correct? Glad to see you here, welcome
/Daniel
Jag borde nog sälja min sån snart...
Hörru Molle, varför har du aldrig sagt att du suttit på riktigt sköna Heuers för, eller har jag helt missat det?
![]()
Heuer var en svacka i Seikosamlandet. Nu är jag öppen för "allt" och inte låst till något.Fina Heuers Molle! Du har alltså gått från temasamlingar av Heuer till Seiko till Rolex om jag förstår saken rätt?