• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HEUER-tråden

Heuer-beatern på armen idag. Passar bra till dagens lokalrensning/flyttfix...

heuer_beater.jpg

Verkligen!:) Hur ser prisbilden ut för Autavia respektive Carrera? Förstår att det skiljer beroende på modell och skick, men finns det någon generell prisskillnad?
Om man bortser från de tidigaste autaviorna och kollar på 60 tals snapback case autavior så är de billigare än 60tals carrerorna(bortsett från silverfärgade carreror. Fina pandor carreror går på 20k USD numera:/

Heuer 3647. Han har skrivit fel ref nr bara. Det är en 60 tals carrera med valjoux 92 verk, tidig pre-T Swiss.
Riktigt mysig, 36 mm men bärs perfekt imho.
Din är onekligen trevlig - men jag tyckte den var snyggare med silverurtavla :)sorry::sorry:) men smaken är ju som baken och den svarta skäms verkligen inte för sig - ställer mig i kön - eller så racear jag med dig om en 2447:a!! ;)
/J

Din är onekligen trevlig - men jag tyckte den var snyggare med silverurtavla :)sorry::sorry:) men smaken är ju som baken och den svarta skäms verkligen inte för sig - ställer mig i kön - eller så racear jag med dig om en 2447:a!! ;)
/J
Om du gillar silver så ska du gå på silvertavlade. Dels är de billigare men också mycket lättare att sourcea:) Detsamma gäller 2447:)

Tillbaka
Topp