Heuer-beatern på armen idag. Passar bra till dagens lokalrensning/flyttfix...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Visaren är också utbytt ser jag.
Inte illa hörru
Ska det göras, ska det göras rätt!Grattis! Visaren är också utbytt ser jag.
Ahh glömde tacka dig med Svara på mitt sms btwInte illa hörru
Väldigt stiligt!
Grattis! Riktigt bra
Coolt!!! Riktigt bra
Fantastiskt vacker! Grattis! Var det ett nyinköp eller en renovering?
Oj! Grattis! Riktigt fin. Har alltid varit inne på Autavia-spåret när det kommer till Heuer. Men denna fick en onekligen att titta bort lite!
TavelbyteFantastiskt vacker! Grattis! Var det ett nyinköp eller en renovering?
/J
Båda har sin charm tycker jagOj! Grattis! Riktigt fin. Har alltid varit inne på Autavia-spåret när det kommer till Heuer. Men denna fick en onekligen att titta bort lite!
Verkligen! Hur ser prisbilden ut för Autavia respektive Carrera? Förstår att det skiljer beroende på modell och skick, men finns det någon generell prisskillnad?Båda har sin charm tycker jag
Om man bortser från de tidigaste autaviorna och kollar på 60 tals snapback case autavior så är de billigare än 60tals carrerorna(bortsett från silverfärgade carreror. Fina pandor carreror går på 20k USD numera:/Verkligen! Hur ser prisbilden ut för Autavia respektive Carrera? Förstår att det skiljer beroende på modell och skick, men finns det någon generell prisskillnad?
Supernajs! Såg den i Dagens vintage med. Grönt cordovan? Snyggt band i vilket fall! Den där ställer jag mig i kö på
Tack! Noterat Får jag nys om en 2447N så hojtar jag till. Yes grönt cordovan med heuer reissue spänneSupernajs! Såg den i Dagens vintage med. Grönt cordovan? Snyggt band i vilket fall! Den där ställer jag mig i kö på
Kunde väl tro det!Tack!Tack! Noterat Får jag nys om en 2447N så hojtar jag till. Yes grönt cordovan med heuer reissue spänne
Vad var det för tavla innan?Tavelbyte
Båda har sin charm tycker jag
Silver. Finns bilder längre bak i tråden.Vad var det för tavla innan?
Ja se där du. Iofs snygg innan också.Mitt bidrag som förhoppningsvis kommer uppdateras inom en snar framtid
Vad är det du har? Är mkt likt denna tycker jag...Tack! Noterat Får jag nys om en 2447N så hojtar jag till. Yes grönt cordovan med heuer reissue spänne
Heuer 3647. Han har skrivit fel ref nr bara. Det är en 60 tals carrera med valjoux 92 verk, tidig pre-T Swiss.Vad är det du har? Är mkt likt denna tycker jag...
https://bulangandsons.com/vintage-heuer-carrera-2447n-love/
/J
Din är onekligen trevlig - men jag tyckte den var snyggare med silverurtavla sorry:) men smaken är ju som baken och den svarta skäms verkligen inte för sig - ställer mig i kön - eller så racear jag med dig om en 2447:a!!Heuer 3647. Han har skrivit fel ref nr bara. Det är en 60 tals carrera med valjoux 92 verk, tidig pre-T Swiss.
Riktigt mysig, 36 mm men bärs perfekt imho.
Om du gillar silver så ska du gå på silvertavlade. Dels är de billigare men också mycket lättare att sourcea Detsamma gäller 2447Din är onekligen trevlig - men jag tyckte den var snyggare med silverurtavla sorry:) men smaken är ju som baken och den svarta skäms verkligen inte för sig - ställer mig i kön - eller så racear jag med dig om en 2447:a!!
/J