Orimligt, men okej då Den där var ju helt fantastisk! Vad har du mer i gömmorna?Tack virrooo! Jag tror att jag behåller båda Här e nånting från 1969.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orimligt, men okej då Den där var ju helt fantastisk! Vad har du mer i gömmorna?Tack virrooo! Jag tror att jag behåller båda Här e nånting från 1969.
Det låter som fler gamla vanliga Heuer än vad jag har, visa gärna upp om du får feelingHaha, inte så särskilt mycket. Några vanligare gamla Heuer
Its fixed now I dropped it on the bathroom floor a couple of weeks a go.Is it fixed or get damaged?
Where did you serviced it? Was it easy to find that glass?
Did you send your watch to service, United Kingdom I think?
SnyggHär är en till. Nästan komplett Carrera.
Fortsätter på Montreal temat med ett NOS case till min svarta Vet inte riktigt om jag ska byta till det eller inte dock, eller slita på det jag har i vetskap om att jag har ett annat att byta till i framtiden.
Ta det lungt med tjäran och fjädrarna.. mockaband på dykare osv..
TackarJäkligt snyggt med mocka på den modellen! Varför sålde jag den egentligen...
Ta det lungt med tjäran och fjädrarna.. mockaband på dykare osv..
Eeeeh, var tvungen att googla... Det är en 2446 3rd execution Autavia aka Jochen Rindt. Den sista innan man bytte till Compressorboetten.@Aurum - vad är referensen på Autavian du postade precis i början? Sjukt fin!
Hehe. Fantastiskt fin. Definitionen av snygg kronograf! Är de svåra att hitta i bra skick? Vet du vad de kostar då ungefär? Kunskapen är låg om Heuer men suget blir större o större.Eeeeh, var tvungen att googla... Det är en 2446 3rd execution Autavia aka Jochen Rindt. Den sista innan man bytte till Compressorboetten.
De är rätt ovanliga, speciellt jämfört med Rolex, men har du pengarna redo bör det inte vara något problem. Den har ju ett val 72 och en tät boett, rätt lik daytonan. Bara liiite bättre. Har inte riktigt själv förstått vad de kostar, de har rusat i pris sedan jag köpte. Skulle säga mellan 50' och 70'.Hehe. Fantastiskt fin. Definitionen av snygg kronograf! Är de svåra att hitta i bra skick? Vet du vad de kostar då ungefär? Kunskapen är låg om Heuer men suget blir större o större.
Sålde nyss min SubC och jag tänkte att pengarna ska användas till annan klocka. Funderat på GS men vintageintresset rusar och Autavior är så sjukt coola. Tack för infon!De är rätt ovanliga, speciellt jämfört med Rolex, men har du pengarna redo bör det inte vara något problem. Den har ju ett val 72 och en tät boett, rätt lik daytonan. Bara liiite bättre. Har inte riktigt själv förstått vad de kostar, de har rusat i pris sedan jag köpte. Skulle säga mellan 50' och 70'.
Köttar på lite till. Vad säger ni om denna? Säljs av en till synes seriös firma i England där alla deras klockor till försäljning blivit servade. Signerad krona, pushers ser rätt ut. Rätt skarpa kanter.