• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HEUER-tråden

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Dagens instagram bild:)
12627934_1091682324209572_1023937259_n.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
...eller så är inte priserna så höga! ;) ...eller så varierar de. Priset bestäms ju av om det finns folk som vill köpa/sälja. Själv för jag statistik på priser på olika markander för att ev se trender...
/J
Please, vad tar du oss för?
Du kan inte ens googla för att haja skillnaden mellan N & S på en 3647 men du sitter med svaren kring vad saker är värda och för statistik för att se trender?! Den statistik jag sett från dig är att du hittat hemsidan heuerpriceguide.. grattis.
 

XMJan

Cartier
Please, vad tar du oss för?
Du kan inte ens googla för att haja skillnaden mellan N & S på en 3647 men du sitter med svaren kring vad saker är värda och för statistik för att se trender?! Den statistik jag sett från dig är att du hittat hemsidan heuerpriceguide.. grattis.
Hade ju t.ex. hittat din klocka och pris som du gick igång på... Please....
/J
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hade ju t.ex. hittat din klocka och pris som du gick igång på... Please....
/J
Va? Vad snurrar du i?
Först och främst, jag köpte klockan för 17k här på forumet, en vecka senare säljer jag den för samma pengar till en här på forumet som gärna ville ha den, för samma pengar. Hade jag valt att sälja utomlands så hade jag fått bättre betalt men jag valde att sälja här och inte profitera på någon forum medlem, speciellt inte då jag haft klockan i en vecka. Den klockan speglar knappast marknadspriset. Klockan var dessutom härjad, ok boett men skadad urtavla vilket också det speglar värdet.
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Vad säger expertisen om denna? Enligt säljaren en Heuer 73473 från tidigt 70-tal. Det är ju en svår modell, då den såldes "no named" till skillnad från Autavia, Carrera, Camaro etc. och därför blir det ju svårare att researcha kring. Dessutom gjordes en del poor-mans med samma boett, Zodiacs bl. a. Ser ni några varningssignaler eller är den bara en underbar tropical-Heuer?
image.jpeg
image.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Vad säger expertisen om denna? Enligt säljaren en Heuer 73473 från tidigt 70-tal. Det är ju en svår modell, då den såldes "no named" till skillnad från Autavia, Carrera, Camaro etc. och därför blir det ju svårare att researcha kring. Dessutom gjordes en del poor-mans med samma boett, Zodiacs bl. a. Ser ni några varningssignaler eller är den bara en underbar tropical-Heuer?
image.jpeg
image.jpeg
Tycker den tavlan är förstörd med hela index förlorade osv. Hittat en annan med blå tavla? Det stör mig att kronograftavlorna inte är försänkta men jag ahr aldrig sett en med blå tavla så vad jag annars tycker spelar inte så stor roll. Hade en med annan tavla tidigare,
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vad säger expertisen om denna? Enligt säljaren en Heuer 73473 från tidigt 70-tal. Det är ju en svår modell, då den såldes "no named" till skillnad från Autavia, Carrera, Camaro etc. och därför blir det ju svårare att researcha kring. Dessutom gjordes en del poor-mans med samma boett, Zodiacs bl. a. Ser ni några varningssignaler eller är den bara en underbar tropical-Heuer?
image.jpeg
image.jpeg
Ingen bild på verket?
Finns ju några tavelvarianter på dessa men tyvärr var denna inget jag går igång på. Kan inte direkt påstå att jag ser några varningstecken men några 10,000kr skulle jag inte lägga på denna.
 
Topp