Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara instämma i den rekommendationen Härligt att du är nöjd! Får se hur länge jag klarar mig utan enSka man ha en Heuer som fortfarande går att köpa för humana pengar så faller mitt val på 1163 Viceroy. Tack igen @PR1973 för denna. Otroligt nöjd!
Bättre bild, otroligt svårburen dock.[/QUOTE
Prova med Natosnöre....tycker det neutraliserar bra i Landet Lagom
Sålde min för tre år sedan och ångrar mig varje dag, men det här känd väldigt blodigt!
Är jag fel ute, är det verkligen rimligt?
Känns orimligt.Sålde min för tre år sedan och ångrar mig varje dag, men det här känd väldigt blodigt!
Är jag fel ute, är det verkligen rimligt?
Tack!Känns orimligt.
En hyfsat ovanlig Heuer dykare. En 840.006 Super Professional 1000m. Desto vanligare som TH men modellen släpptes faktiskt innan Tag köpte Heuer. Som Heuernörd känns det bra att ha hittat originalet
Ha ha, så är det helt klart Den kräver lite tillvänjning onekligen.Mer kul än snygg om man ska vara ärlig, va...
mkt fin! GrattisVilken snygging!
Och nu är hon min. (Med en ägare emellan) Vad jag kan se så lämnade hon Danmark och Darren i somras och har haft en handfull ägare här öå KS sedan dess. Men nu stannar hon nog ett tag. Jag älskar patinan.
Gudars!
Tyvärr ommålade visare men nöjd ändå...
980.005
Personligen ser jag den nog mest som något som kan vara kul att ha i lådan. Att hitta rätt klocka med en sämre Abercrombie tavla så att detta skulle vara en uppgradering är nog inte så troligt. Mao svårt att säga om det var ett bra eller dåligt köp. Men det är allt kul med udda grejorHar köpt den här för en bit över 3000kr, bra eller dåligt köp?
Eller om man hittar en autavia 2446 med en sliten urtavla och byter ut den mot den här.Personligen ser jag den nog mest som något som kan vara kul att ha i lådan. Att hitta rätt klocka med en sämre Abercrombie tavla så att detta skulle vara en uppgradering är nog inte så troligt. Mao svårt att säga om det var ett bra eller dåligt köp. Men det är allt kul med udda grejor
Tänkte bara samla dessa godbitar i en och samma tråd om det går för sig? Vet inte om jag varit så nöjd med något ur innan som mitt senaste exemplar. Fyll på med era egna bilder på Heuers i alla dess former!
Börja bygga en franken?Har köpt den här för en bit över 3000kr, bra eller dåligt köp?
Tack för tipset!
Det beror på...det finns icke V referenser som är exakt likadana som Viceroy men sedan finns det lite olika varianter av de tidigare också. Men om vi bortser från de allra tidigaste som har annan typ av index så är en tydlig skillnad att subdialen för timmar endast har 3-6-9-12 utskrivet medan Viceroyen har 1-2-3-4 osv.Vad är skillnaden mellan en vanlig Viceroy och en Pre-Viceroy? Alltså den utan v i reffen
Ok! Såg en Pre V till salu nyligen och tyckte den var lite för billig för att vara sann.Det beror på...det finns icke V referenser som är exakt likadana som Viceroy men sedan finns det lite olika varianter av de tidigare också. Men om vi bortser från de allra tidigaste som har annan typ av index så är en tydlig skillnad att subdialen för timmar endast har 3-6-9-12 utskrivet medan Viceroyen har 1-2-3-4 osv.
Behöver egentligen inte kosta mer än en V om de är lika i övrigt (dvs generationen precis innan V). Skicket är viktigare skulle jag säga. Däremot är de tidigare med andra index klart dyrare.Ok! Såg en Pre V till salu nyligen och tyckte den var lite för billig för att vara sann.