• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hissa eller Dissa en AD, urmakare eller tillverkare - EVIG

Har fått både bästa och sämsta bemötandet i samma butik men av olika personer, märkligt :) annars tycker jag Krons alltid levererar bra upplevelser när man är där!
Ja det e lite lustigt 😂 fast ”Antti” va fantastiskt enkel och trevlig!

Har aldrig varit hos Ad i Stockholm … men va förbi Engströms i Jönköping där träffade jag Mikaela och Fredrik som oxå va väldigt trevliga
 
Senast ändrad:
Ja det e lite lustigt 😂 fast ”Antti” va fantastiskt enkel och trevlig!

Har aldrig varit hos Ad i Stockholm … men va förbi Engströms i Jönköping där träffade jag Mikaela och Fredrik som oxå va väldigt trevliga

Fantastiskt vad telefonen klarar av att göra i fickan 😅
Hade inte tänkt citera detta inlägg.
 
Senast ändrad:
Hiss till Bergströms i Göteborg som jag tycker levererar en superfin service varje gång. Pratat med 3 personer under den senaste tiden och alla är lika trevliga och hjälpsamma.
 
Då har även Flip träffat på en ÅF som bör dö sotdöden!

O.C Tanner ParkCity Utah informerade mig att var jag inte en av de tre lokalt boende ko-uppfödarna så släppte man inte in mig i sin fina affär!

Att hela byn lever på turister som antingen åker skidor på vintern eller äter kossor på sommaren spelade ingen roll.
Dra Åt Helvete!
 
Då har även Flip träffat på en ÅF som bör dö sotdöden!

O.C Tanner ParkCity Utah informerade mig att var jag inte en av de tre lokalt boende ko-uppfödarna så släppte man inte in mig i sin fina affär!

Att hela byn lever på turister som antingen åker skidor på vintern eller äter kossor på sommaren spelade ingen roll.
Dra Åt Helvete!
Har precis lagt till O.C Tanner i Park City i Utah på min bucketlist.
1723127721185.png
 
Hej. Har en klocka som inte gick så bra, fortare sig mer än jag trodde, ca 30spd. Kontaktade tillverkaren, som kunde ta in den för översyn, men rekommenderade först att jag skulle kolla om klockan på något sätt var magnitiserad. Var runt på 3 olika urmakare, kända och mindre kända inne i stan, ingen ville hjälpa till, eller kom med andra förklaringar att tillverkaren försökte lägga över allt ansvar på mig etc. Ringde ett samtal till Erikson i Sumpan, dom fattade direkt, och jag var välkommen in, så skulle dom kontrollera och vid behov avmagnitisera klockan. Klockan går nu inom cosc efter besöket hos Erikson på 5 minuter. Andra gången jag var inne där, har aldrig köpt något, men klämt och kännt på framförallt Omega. Vilket otroligt bemötande och fin service dom ger. Kommer garanterat vända mig dit igen när jag behöver. 5 stjärnor, vilka proffs. Man känner sig välkommen där, det betyder massor. Flera stora butiker på "fina" gatan som har mycket att lära.
 
Nu är det väl egentligen ett väldigt försenat inlägg, men personalen på Krons var riktigt trevliga.
Jag kände mig som hemma när jag var borta.
1st ”lärling” som var norrman och en thailändare bakom kassan.
Mitt liv i övrigt består av Thailand och Norge, så det var helt inom min comfort zone 😆

Var egentligen bara ett spontanbesök då jag ändå hade ordentlig väntetid på Arlanda.

Jag lär titta in där fler gånger när tid finns.
 
Vill varna för denna handlare på chrono 24, beställde en damrolex fick tracking nummer, men sen hände inget stod bara will be shipped soon, ingen respons på över 2 veckor, tillslut fick jag ett meddelande från dem, klockan var trasig och gick inte att laga. De svarade inte på mina meddelanden och inte på chrono 24. Nu har jag fått en ursäkt av Chrono 24 och tillslut fått pengarna tillbaka. Klockan skulle vara en examenspresent så det sket sig big time.

 
Tillbaka
Topp