Landshark
Silver
Jag skulle maila [email protected] med dina erfarenheter. Ett sakligt mail där du kanske inte använder ordet "kärring" också, hur upprörd du än må vara är det lite lågvattenmärke. Kritik uppskattas kan jag lova dig.
Konstig input. Har kärringar såsom i ett trollslag försvunnit? Vem ligger i så fall bakom? Häxan Surtant?
Dåligt bemötande är hur som helst svårt att reparera. Gillar inte privatiseringen av statens kontrollorgan för fordon. Tänkte ge det en chans i alla fall, i.o.m. att Carspect hade en dropp-in kampanj a 300 kr. Var där i torsdagskväll ca 18.00 (de hade öppet till 19.00). En (1) annan bil utanför. Kliver in i receptionen. Efter lite knackande på tangentbordet, vänder receptionisten huvudet åt mitt håll: "Om du vill ha en besiktning så har vi tyvärr inte tid..." Smått chockad försöker jag få ut mer information: "Jaha, så ni är fullbokade för i kväll då?" frågar jag. Varpå killen svarar: "Kanske man kan tycka!"
Summa summarum: De fick chansen och brände den! Visst kunde jag också skriva sura brev till chefen etc, men det är ju chefen som har anställt kärringen och pappskallen. Det känns liksom lite förmätet att jag ska ifrågasätta det. Jag som eventuell kund bjuder inte på en andrachans om jag tvingas be om den...