Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att de inte säljer Patek då. Får man en örfil direkt när man går in hos en Patek-AD?Ja nu säljer de Rolex, då kan man vara lite extra dryg.
Nu får man inte ens ett hej där längre.
Nej, då får du en sån härTur att de inte säljer Patek då. Får man en örfil direkt när man går in hos en Patek-AD?
Hos lange & söhne får man ett välriktat/handfast slag på adamsäpplet med tysk manér!Tur att de inte säljer Patek då. Får man en örfil direkt när man går in hos en Patek-AD?
Det börjar klarna nu. Tyckte det var lite konstigt att @leben fick en spark på pungen när vi gick in hos Arnold And Son men nu fattar jag.Hos lange & söhne får man ett välriktat/handfast slag på adamsäpplet med tysk manér!
Ring butikchefen om du är så upprörd. Eller ring henne. Tror det får bättre effekt.Visst fick jag prova modeller som inte fanns i montern men det gör henne tyvärr ikke trevlig. Givetvis förtjänar ämnet en egen tråd, om det är fler som råkat ut för kärringen bör det dryftas. Första gången jag besökte Kroons och det var inte någon angenäm upplevelse kan jag tala om. Om man inte vet att det är olika länkar på en GMT och en SUB bör man inte stå där. En Rolex AD som inte ger ett kunnigt och trevligt intryck blir man bara förbannad på.... Min kemtvättare är 300ggr mer professionell än det ruket.... Varför skickar de bara inte över henne till NK för att sälja väskor?
Johanna är trevlig och kunnig. Även butikschef Hampus samt hans vapendragare William är all aces. Även en annan kille med glasögon som jag inte minns namnet på är sjukt duktig och trevlig. Kanske tyvärr som Nymans har lite blandad kvalitet och behöver höja snittet?Den unga donnan på kroons är iallafall otroligt trevlig och tillmötesgående!
Hoppas du får snacka med henne nästa gång
Vad har hon för nr?Ring butikchefen om du är så upprörd. Eller ring henne. Tror det får bättre effekt.
Haha! Dagens asgarvDet börjar klarna nu. Tyckte det var lite konstigt att @leben fick en spark på pungen när vi gick in hos Arnold And Son men nu fattar jag.
08 54513650Vad har hon för nr?
Tur för er jävla snåljåpar att inte jag jobbar på Krons! Inne å prova alla jävla klockor å sen köpa från gråhandlare. Klart tanten lackar
Köper alltid från AD.Tur för er jävla snåljåpar att inte jag jobbar på Krons! Inne å prova alla jävla klockor å sen köpa från gråhandlare. Klart tanten lackar
Jag var helt och hållet allvarlig i mitt inlägg...Att hon är sur kanske är anledningen till att folk tänker: Fuck it! Handlar på nätet och sparar några tusen, då slipper jag att bli dåligt bemött också. Otrevligheter är inget man värdesätter i köpupplevelsen hos AD.
Finns en anledning till att jag går till Rob med longines samt rolex, och direkt till SS med min sjöö sandström. Vore ju trevligt att kunna lämna allt på samma ställe, och på det sättet bygga en relation. Men kan ärligt säga att damen är anledningen till att det inte är så.
Känner igen detta..Jag tror dig! Stor skillnad mot de jag pratat med där tidigare.
Jag skulle maila [email protected] med dina erfarenheter. Ett sakligt mail där du kanske inte använder ordet "kärring" också, hur upprörd du än må vara är det lite lågvattenmärke. Kritik uppskattas kan jag lova dig.Trodde vitsen med en fysisk butik var att man hade personal som kunde svara på frågor och interagera med kunden på ett värdigt sätt. Kanske är vitsen med butik att man kan lägga på 10% på prislappen för sura hyllvärmare....
Utveckla gärna. Förstår ikke KS-lingo.En tråd om Kronblom och @Denke har fortfarande inte pingat mig och vill att jag ska skriva nåt. Hmmm, han måste vara väldigt upptagen!
J
Tänk vad du måste gått och grunnat på detta, det var väl ett par månader sedan nu...Det börjar klarna nu. Tyckte det var lite konstigt att @leben fick en spark på pungen när vi gick in hos Arnold And Son men nu fattar jag.
Ok, sorry.Utveckla gärna. Förstår ikke KS-lingo.
Tack så mycketGott att equilibrium ger sig in i tråden..