Jag måste tyvärr ge ROB.E /
@ROB-1832 en rejäl känga nu, eller snarare vakten! ( Semiblond kille, eventuellt en liten tofs?)
Jag och en polare var imorse och lämnade in min Day-Date. Hade mina arbetskläder/knegarkläder på mig som jag har haft vid ett FLERTAL tillfällen hos ROB.E. Jag har ALLTID blivit väldigt bra bemött hos ROB.E oavsett vad jag haft för kläder samt oavsett vem av personalen som jag har fått hjälp av!
Imorse när vi var där och plingade på klockan och fick gå in i slussen som vanligt och blev insläppta och bra bemötande från vakt och personal. Allting frid och fröjd som vanligt, och klockan skulle hämtas ut under eftermiddagen.
Taggad som fan för att hämta ut DD:n och humöret på topp. Plingade på klockan... Den "nya" vakten öppnar inte slussen, vi får vänta ett litet tag. Sedan sticker han ut huvudet genom den första dörren och frågar vad vi ska göra där med en RIKTIGT dålig attityd.
Jag säger att vi ska hämta ut min klocka, och frågar om det är något problem?
Ska ni kolla på klockor frågar han då? Då svarade jag att jag var här imorse och lämnade in min klocka och ska nu hämta ut den. Då frågar han om vi har något vasst på oss, då visar jag min skruvmejsel och säger att jag var där imorse och den vakten hade inga synpunkter på det och att jag varit där flera gånger klädd så här.?
Då ser tjejen mig inne i butiken som jag lämnade in klockan till och kommer fram och släpper in oss! Hon ber så mycket om ursäkt för strulet i dörren!
Det kommer även in en kund/tjej efter mig som vakten glider tätt inpå som även min vän noterade att vakten gjorde och det ger en oskön känsla för en kund.
Sedan gör jag en jävlig omogen grej, men det står jag för! När jag ska gå ut säger jag till vakten att han är riktigt Keff. Då ber han mig att har jag några synpunkter så kan jag maila till ROB.E!
Måste säga att den vakten har en makalöst dålig attityd och verkligen NOLL fingertoppskänsla för hur man ska bemöta en kund. Man blev verkligen behandlad som en jävla luffare eller tjuv i dörren!
Hoppas nu att
@ROB-1832 ser min känga nu och ber vakten ändra sin inställning till kunderna oavsett klädstil. För jag förmodar och drar slutsatsen till att om jag haft vanliga kläder hade hans bemötande varit helt annorlunda!
Hade jag inte varit så nöjd som jag varit vid ALLA andra tillfällen hos ROB.E så hade jag verkligen aldrig satt min fot där igen.