För några månader sedan var Rob bäst och Nymans sämst. Nu när Rob sämst och Nymans bäst.
Nu förstår jag varför man inte får göra reklam i barnprogram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För några månader sedan var Rob bäst och Nymans sämst. Nu när Rob sämst och Nymans bäst.
Merpartern vet jag inget om. Jag har för mig dem har en (1) asiatisk dam.Mjo, det är ett sätt att se på det, men i längden så är det kanske inte särskilt smart eftersom Kineserna handlar mindre och mindre på grund av åtstramanden i försök att sänka korruptionsnivån. (Detta var märkbart bara från sommaren -15 till sommaren -16.)
Så kort och gott, kineserna köper mindre än tidigare och då kanske det inte är världens bästa idé att merparten av personalen i en butik riktar sig på det då de blir väldigt beroende av just den kundgruppen, medan de till synes tappar mer och mer av den lokala kundgruppen tråkigt nog.
Tror knappast Rob gnider händerna.jösses vad ni håller på.
Stort grattis till Rob&Nymans som gnider händerna åt detta. De förstår att all publicitet är bra publicitet.
///marknadschefen
Negativa kommentarer om en AD på ett entusiastforum är knappast bra publicitet. Däremot är det så inom politiken. Titta bara på SDjösses vad ni håller på.
Stort grattis till Rob&Nymans som gnider händerna åt detta. De förstår att all publicitet är bra publicitet.
///marknadschefen
jösses vad ni håller på.
///marknadschefen
Snarare är väl den här tråden ett exempel på hur skevt det kan bli, och att en massa irrelevanta kommentarer om olika företag är rent snömos. Gud nåde den företagare/urmakare som råkat trampa på någon helig forumprofils ömtåliga tår under lingonveckan. Jodå, manlig PMS existerar i allra högsta grad...
Är inte du det största beviset på att manligt PMS existerar då?Snarare är väl den här tråden ett exempel på hur skevt det kan bli, och att en massa irrelevanta kommentarer om olika företag är rent snömos. Gud nåde den företagare/urmakare som råkat trampa på någon helig forumprofils ömtåliga tår under lingonveckan. Jodå, manlig PMS existerar i allra högsta grad...
Ja ja! Vi förstår. Du är tankad och sur på vissa medlemmar. Men saker och ting blir knappast bättre av massa sura inlägg. Släpp det nu och dra nytta av godbitarna som forumet har att erbjuda.
Nja, du tycker det är bra kritiken många gånger är helt grundlös? Kanske det är läge att reflektera över vilka konsekvenser en del dissningar får, och om den som gett kritiken haft något på fötterna. Det har väl inget att skaffa med om jag är en sur fan eller inte, men tack för omtanken.
Bespara mig en massa tid och berätta varför man plötligt inte gillar Rob E?
Inte på just det kortet, flög senare under dagen. Skön fredag, beats working.Är det du som står högst upp på planet, @yonsson ? Grymt att du vågar i så fall![]()
Negativa kommentarer om en AD på ett entusiastforum är knappast bra publicitet. Däremot är det så inom politiken. Titta bara på SD"rasister , rasister , whoops jävlar vad de växte . Vi kallar dem rasister lite till , oj då. De växte ännu mer".
![]()
Jag vet hur det känns.Äh, gå dit och prata med dem och bilda dig en egen uppfattning.
Det du ser är samma sak som alla andra ser. Sen att du väljer att påpeka det hela tiden är bara konstigt. Folk vänder kappan efter vinden, är rövslickare, blir påverkade av grupptrycket osv. osv. Så vad är nytt?
Så du menar på allvar att om folk vänder kappan efter vinden, är rövslickare, eller blir påverkade av grupptryck är helt acceptabelt för de företag som hamnat i skottgluggen?
Det tycker inte jag, snarare är det ett tecken på att något är helt jävla fel, då det inte längre handlar om konsumentupplysning utan att hålla på "rätt" häst för att plocka poäng. Det blir bara sorgligt...
Men det du uppmärksammar har såväl forumets smartaste människa som forumets dummaste människa uppmärksammat. Så vad är nytt?
Men det du uppmärksammar har såväl forumets smartaste människa som forumets dummaste människa uppmärksammat. Så vad är nytt?
Vi är nog båda två medvetna om hur det fungerar, yla med vargarna för att få ekonomiska fördelar. Men för att vrida om kniven ett varv till i såret, på vilket sätt menar du att folk har rättigheten att pissa på något företag för att det är det allmänna trenden på forumet? Själv ser jag bara svaghet från både forumledning och debattörer, finns det ingen relevant kritik så har man missat målet. Det förefaller mig helt irrelevant vilket företag som senast bjöd "gratisätarna" på buffé och att klämma på klockor, när det kommer till mer eller mindre berättigad kritik.
Att ha tummen i ögat på branschen är förövrigt bara bra, företag förtjänar både ris och ros. Problemet är när det inte längre handlar konsumentupplevelser, utan om att ställa in sig och plocka poäng. Do the math, go figure, suck it up...
Så sant så santFör några månader sedan var Rob bäst och Nymans sämst. Nu när Rob sämst och Nymans bäst.
Hmm. Gillar Rob, men vägrar numera prata med asiattjejerna. Varje gång jag gjort det blir det bara fel. De är inte kunniga. Jag behöver en säljare. Inte en tolk.Rob har i mina ögon varit smarta. Dem har tagit in asiatisk personal som givetvis kan språket. Den asiatiska gruppen är ju extremt köpstark och att ha någon som talar deras språk hjälper nog till att avsluta en hel del affärer. Att dem sedan inte kan alla detaljer om klockorna är nog mindre viktigt, det är nog mera nördarna som frågar vilka kugghjul som sitter var och varför.