Honom kan jag inte uttala mig om men skönt att höraUrmakare Peter ger grym service. fick låna en vanlig urtavla medan jag väntade på en ny isad då min första var defekt.
Sjukt snyggt skött av Rob.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Honom kan jag inte uttala mig om men skönt att höraUrmakare Peter ger grym service. fick låna en vanlig urtavla medan jag väntade på en ny isad då min första var defekt.
Sjukt snyggt skött av Rob.
Hiss nymans! Sjukt bra service. Satt och pratade med oss i en timme och var allmänt kunnig. (!) Överraskade oss med en brutal Lange utan att vi frågade. Stor stor hiss! Hade jag bott i Sthlm hade jag gått dit varje dag och pratat och klämt
Stort fett mega jävla diss till rob som gav min kompis dålig service när han ville köpa en klocka i halvmiljonsklassen. Krävde att vi skulle bära svettiga handskar när vi skulle klämma. Detta har aldrig hänt oss förr?
Drog han på sig handskarna och testade då?
Hiss nymans! Sjukt bra service. Satt och pratade med oss i en timme och var allmänt kunnig. (!) Överraskade oss med en brutal Lange utan att vi frågade. Stor stor hiss! Hade jag bott i Sthlm hade jag gått dit varje dag och pratat och klämt
Stort fett mega jävla diss till rob som gav min kompis dålig service när han ville köpa en klocka i halvmiljonsklassen. Krävde att vi skulle bära svettiga handskar när vi skulle klämma. Detta har aldrig hänt oss förr?
Ja det stämmer. Vi fick ta på oss handskar som någon använde precis innan oss. De var fuktiga av svett. Hela upplevelsen blev rätt dålig. Speciellt när säljaren plockade undan den efter 20 sekunder. Vi ville ju klämma i typ 10 minuter för att sedan köpa. Men nej, han köper den någon annan stans.Verkar märkligt att inte göra det om klockan ska köpas.
En putsduk och fingeravtryck är borta. Jag har aldrig varit med om att man måste använda trånga svettiga handskar för att få prova klockor. Jag har då också provat hos massa ads i Sverige såväl som internationellt.Köptes skiten då?
Man kan ju inte som handlare gå vinnande ur detta. När den riktiga kunden kommer har någon svettig klämmare som aldrig handlar varit framme och lämnat fingeravtryck och grejer. En sån klocka vill man ju inte ha om man ska pynta en halv miljon.
Då ska det vara nytt och oanvänt.
Synd att effekten verkar vara den motsatta. Trevligt och smidigt bemötande är ju en av anledningarna till att välja AD före gråhandel, men om det försvinner skulle jag inte tveka att välja gråhandel.Det framgår inte exakt, som mycket annat med Rolex om sina anledningar till saker, men antagligen i stil med att saker ska skötas korrekt, motarbeta gråhandel eller liknande.
Ja det stämmer. Vi fick ta på oss handskar som någon använde precis innan oss. De var fuktiga av svett. Hela upplevelsen blev rätt dålig. Speciellt när säljaren plockade undan den efter 20 sekunder. Vi ville ju klämma i typ 10 minuter för att sedan köpa. Men nej, han köper den någon annan stans.
Ja det stämmer. Vi fick ta på oss handskar som någon använde precis innan oss. De var fuktiga av svett. Hela upplevelsen blev rätt dålig. Speciellt när säljaren plockade undan den efter 20 sekunder. Vi ville ju klämma i typ 10 minuter för att sedan köpa. Men nej, han köper den någon annan stans.
""Posta gärna bilder på klockan när det blivit affär.
En putsduk och fingeravtryck är borta. Jag har aldrig varit med om att man måste använda trånga svettiga handskar för att få prova klockor. Jag har då också provat hos massa ads i Sverige såväl som internationellt.
Någon som inte kunde svenskaInte så kul med svettiga handskar.
Vem hjälpte er?
Vad var det för klocka?
Absolut. Blir nog en redig paketöppningPosta gärna bilder på klockan när det blivit affär.
Någon som inte kunde svenska
Det var någon PP. Kan inga PP referenser tyvärr . Han står och väger mellan den och en annan klockaOk. Hur kommer det sig att du inte vill berätta vilken klocka det gällde?
http://www.uret.se/patek-philippe-c-74.htmlBild eller så finns det ingen klocka för 500.000 s e k.
Näpp , tänk för att jag inte vill visa den nänänänäDen som ska köpas.
Jag tror mer det handlar om att det inte verkar helt trovärdigt, inte någon skepsis mot att det faktiskt finns så dyra klockor att handla.Du har ändå massa fler inlägg än mig och borde veta att det finns flera klockor för 500k. Kolla t.ex nymans hemsida
Det var någon PP. Kan inga PP referenser tyvärr . Han står och väger mellan den och en annan klocka
Vi var där också! De var trevliga. Vi körde en tripp till Sthlm och besökte typ alla klockbutikerVarför inte gå till herrskapet på Bo Berggren då? De är otroligt trevliga och samtliga av dem är kunniga inom Patek och deras urmakare jobbar även i butik med sälj.
Tramsig diss! Om nu din kompis verkligen vill köpa den där Pateken vore det tråkigt om ett par svettiga vantar ska komma i mellan, be att få prata med Marcus eller Daniel så kommer din kompis kliva ut ur butiken nöjd och belåten.Hiss nymans! Sjukt bra service. Satt och pratade med oss i en timme och var allmänt kunnig. (!) Överraskade oss med en brutal Lange utan att vi frågade. Stor stor hiss! Hade jag bott i Sthlm hade jag gått dit varje dag och pratat och klämt
Så hade det säkert varit. Synd att två turister som oss får ett dåligt bemötande av en som man inte kan kommunicera alls med i princip. Nästa gång får vi ge det ett nytt försök med Marcus eller Daniel då!Tramsig diss! Om nu din kompis verkligen vill köpa den där Pateken vore det tråkigt om ett par svettiga vantar ska komma i mellan, be att få prata med Marcus eller Daniel så kommer din kompis kliva ut ur butiken nöjd och belåten.