Grymt, du fick en klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, du fick en klocka
Haha i wish! Nä men den är köpt där och passade bra i ”kompositionen”Grymt, du fick en klocka
Undrar om det är så att de är dumsnåla och försökte vänta för att se om något annat också behövde beställas så de inte behövde betala mer frakt..Vill varken hissa eller dissa, men jag var i kontakt med Magnussons Ur (Gbg) för att fixa ett läderarmband till min Oris-klocka. Armbandet var inne men de skulle beställa in en Clasp/Vik-lås. Jag hörde av mig 21 september till dem. Jag var sedan inne i butiken den 24e. De skulle beställa in allt (fr.o.m. 21/9) och väntades komma inom några dagar. Men mer än 4v gick och inget kom. Jag hörde av mig via mail och de svarade att det kommer i början av nästa vecka, men inget kom. Jag frågade om prisuppgift 3 gånger tror jag på skruvmejseln men fick inget svar. När jag sedan skrev att jag inte längre var intresserad så fick jag svar direkt att det var noterat. Tyckte väl dom skötte det lite dåligt tyvärr. Dock trevlig personal inne i butiken, men besviken på ärendet och långa svarstider eller inga alls på mina mail med frågor.
Borde väl gå fortare än 4v att beställa hem ett viklås från Oris? (I annat fall borde detta ha nämnts i förväg).
Klockmaster Globen beställde ett och skickade hem ett till på ungefär en veckaVill varken hissa eller dissa, men jag var i kontakt med Magnussons Ur (Gbg) för att fixa ett läderarmband till min Oris-klocka. Armbandet var inne men de skulle beställa in en Clasp/Vik-lås. Jag hörde av mig 21 september till dem. Jag var sedan inne i butiken den 24e. De skulle beställa in allt (fr.o.m. 21/9) och väntades komma inom några dagar. Men mer än 4v gick och inget kom. Jag hörde av mig via mail och de svarade att det kommer i början av nästa vecka, men inget kom. Jag frågade om prisuppgift 3 gånger tror jag på skruvmejseln men fick inget svar. När jag sedan skrev att jag inte längre var intresserad så fick jag svar direkt att det var noterat. Tyckte väl dom skötte det lite dåligt tyvärr. Dock trevlig personal inne i butiken, men besviken på ärendet och långa svarstider eller inga alls på mina mail med frågor.
Borde väl gå fortare än 4v att beställa hem ett viklås från Oris? (I annat fall borde detta ha nämnts i förväg).
Borde ju gå snabbare kan man tycka.Vill varken hissa eller dissa, men jag var i kontakt med Magnussons Ur (Gbg) för att fixa ett läderarmband till min Oris-klocka. Armbandet var inne men de skulle beställa in en Clasp/Vik-lås. Jag hörde av mig 21 september till dem. Jag var sedan inne i butiken den 24e. De skulle beställa in allt (fr.o.m. 21/9) och väntades komma inom några dagar. Men mer än 4v gick och inget kom. Jag hörde av mig via mail och de svarade att det kommer i början av nästa vecka, men inget kom. Jag frågade om prisuppgift 3 gånger tror jag på skruvmejseln men fick inget svar. När jag sedan skrev att jag inte längre var intresserad så fick jag svar direkt att det var noterat. Tyckte väl dom skötte det lite dåligt tyvärr. Dock trevlig personal inne i butiken, men besviken på ärendet och långa svarstider eller inga alls på mina mail med frågor.
Klockmaster är en kedja med typ 40 butiker och ”service” kan innebära ganska mycket.Hissar Jarl Sandin & Klockmaster för exemplarisk service.
Har också haft dålig erfarenhet av dom i ett Oris ärende. Efter påtryckningar så förstod jag det som att det var just Oris som leverantör som var problemet men ändå dåligt hanterat av butiken.Vill varken hissa eller dissa, men jag var i kontakt med Magnussons Ur (Gbg) för att fixa ett läderarmband till min Oris-klocka. Armbandet var inne men de skulle beställa in en Clasp/Vik-lås. Jag hörde av mig 21 september till dem. Jag var sedan inne i butiken den 24e. De skulle beställa in allt (fr.o.m. 21/9) och väntades komma inom några dagar. Men mer än 4v gick och inget kom. Jag hörde av mig via mail och de svarade att det kommer i början av nästa vecka, men inget kom. Jag frågade om prisuppgift 3 gånger tror jag på skruvmejseln men fick inget svar. När jag sedan skrev att jag inte längre var intresserad så fick jag svar direkt att det var noterat. Tyckte väl dom skötte det lite dåligt tyvärr. Dock trevlig personal inne i butiken, men besviken på ärendet och långa svarstider eller inga alls på mina mail med frågor.
Klockmaster är en kedja med typ 40 butiker och ”service” kan innebära ganska mycket.
Hissar även Magnussons Ur och även Bergströms Ur här i Göteborg för utmärkt service.
Haha!! blir ju faktiskt en bättre upplevelse och bättre foton...Vill hissa Nymans i Västerås p.g.a. bra belysning i butiken! 10/10!
Har du lämnat in klockor på service eller var de snälla i butiken? Om det inte specificeras närmre än "utmärkt service" så blir det rätt så meningslöst, ursäkta ordvalet
Det här är generellt och inte riktat till dig @dräprulle Får känslan av att om bara butiken har öppet enligt hemsidan, belysningen är på och någon bemödar sig med att säga hej när man kommer in så blir det en en hiss värt att omnämna i tråden vilket devalverar ämnet ordentligt.
Tack för varningen!Vill hissa http://www.antiguarelojeria.com/ i Madrid för fantastiskt kundbemötande. Visade sig att klockan jag köpt inte fanns i lager trots ”on stock” och snabbt återbetalades summan till mitt paypal. Fick ett Mail om misstaget inom 30 minuter och då var det ändå sen kväll.
Gracias till dem!