Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Servar du i Sthlm?Servat många 7750 verk i mina dar, har aldrigt varit med om att ett klinkerhjul saknas, låter mycket skumt
tyvärr, utanför storstadenServar du i Sthlm?
Hur många klinkerhjul har du på lager?tyvärr, utanför storstaden
Säljer tyvärr inte delar, bara medlem pga mitt klockintresseHur många klinkerhjul har du på lager?
Diskussionen lämnade för lääääänge sedan Breitling för 12 kVilken oerhört märklig tråd. Borde skicka denna till alla som får för sig att handla grejer på FB eller blocket, denna och inbrottstråden.
Kan inte bestämma mig för vem jag ska skriva upp först på min shit list.![]()
Nej, jag var. Gruppen var helt VÄRDELÖS. Så ja, det stämmer att det är skit.Men som vissa skriver att FB sidan bara är skit mm. Är ni ens medlemmar där? Ni hört saker som kanske inte alls stämmer. Det är alltid så "jag har hört" ...Men har ingen aning....gillar den här sidan med och gjort en del affärer här och på FB sidan. Så snälla sluta yttra er när ni inte VET. Sen när någon skriver "Köparens kompis är obehaglig" ...Vänta nu känner någon mig? Nä precis...tråkigt atf folk måste ha dom här diskussionerna bakom en skärm. Tror knappast detta hade hänt IRL..
Orkar inte mer...
Missade nog en smiley eller tre i mitt inläggSäljer tyvärr inte delar, bara medlem pga mitt klockintresse
skickar en hink klinkerhjulMissade nog en smiley eller tre i mitt inlägg![]()
Nu blir man ju lite nyfikenÅter igen folk som tar saker ur luften? VAR HAR JAG LÄNKAT? säger bara att jag har gjort en del affärer där och det har funkat bra.. Får ju kolla VEM man gör affärer med osv. Och du som var med där...tror jag vet varför du inte gillade sidan...;-)
Jag med.Nu blir man ju lite nyfiken![]()
Den största frågan för mig är, vad är ett "klinkerhjul"?Servat många 7750 verk i mina dar, har aldrigt varit med om att ett klinkerhjul saknas, låter mycket skumt
Diskussionen handlade från början om klockan men har sen gått över till en moraldebattHahahah vilken tråd. Har inte lusläst men är 7,500kr helt orimligt och den bor ligga på ca 10,000kr?
Eller vad är värdet på en icke frungerande bratte?
Det orimliga i det här fallet är att köparen på eget bevåg beslutar att han ska ha ett prisavdrag genom att strunta i att betala hela beloppet.Hahahah vilken tråd. Har inte lusläst men är 7,500kr helt orimligt och den bor ligga på ca 10,000kr?
Eller vad är värdet på en icke frungerande bratte?
Låter som en kille på fb som har samma nick som digKompis till köpare? Vänta nu känner du mig? Föressten är jag inte "kompis" med honom utan följt hans "affär" och pratat med honom. Många snackar om att FB sidan är "Ortens sida". Tror ni själva jag skulle köpa nån klocka från nån "orten" person? Finns väldigt många "tomtar" här också om man kan uttrycka sig så...folk här "Tror" att dom vet vissa saker utan och ha någon som alls aning...
? Okej , va vill du få fram med de ?Holma20 om du vill kan vi ta det där Face 2 face på nåt cafe istället slipper du skriva massa skit här istället..;-)
Va just därför jag gick ur fb gruppen för jag fick nog...Det jag skrev...vi kan ses på ett cafe istället, så ska jag berätta min "klock kunnigheter"...