Såg en classic fusion chronograf idag som såg väldigt trevlig ut live. Den var visuellt lik den på bilden nedan men såg verkligen mindre ut än 42mm. Finns det eller har det funnits en liknande i 40mm? Och kanske stål (såg inte så titanig ut..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fanns 38 ett tag.Såg en classic fusion chronograf idag som såg väldigt trevlig ut live. Den var visuellt lik den på bilden nedan men såg verkligen mindre ut än 42mm. Finns det eller har det funnits en liknande i 40mm? Och kanske stål (såg inte så titanig ut..)
![]()
Fanns 38 ett tag.
Går att köpa för närmare 45-46. Från gråis.Ett litet frågetecken jag inte riktigt kan räta ut när jag kikat runt lite efter en classic fusions är att de verkar hålla priset orimligt bra. Med tanke på hur mycket skit de får så skulle man ju kunna tänka sig att de tokdök i pris på begagnatmarknaden. Verkar gå att få tag på för runt 58k nya av gråhandlare (specifikt 42mm blå 542.NX.7170.LR) men säljs bara strax under på begagnatmarkaden - inte så att det är brist på dem heller. Är det för att det är få begagnade till salu tror ni? eller att de faktiskt håller priset?
Lite torsdagstankar bara sådär![]()
Link or it didnt happenGår att köpa för närmare 45-46. Från gråis.
Måste varit väldigt begränsad produktion på dem, har nog aldrig stött på en 38mm Classon Fusion chronograph från HublotFanns 38 ett tag.
Sorry, såg först nu att det var chronographen. Jag syftade på time only.Måste varit väldigt begränsad produktion på dem, har nog aldrig stött på en 38mm Classon Fusion chronograph från Hublot
Alright, 38mm finns fortfarande i ordinarie produktion hos Hublot, finns också 33mmSorry, såg först nu att det var chronographen. Jag syftade på time only.
Tycker den är ball. Men de tar verkligen bra betalt för denProvcyklade Classic Fusion Orlinski. Bättre med svart tavla men inte helt tokig.
![]()
![]()
![]()
41mm är mycket bra, sitter betydligt bättre på de flesta handleder än betydligt större 44mmDåligt tryck i tråden.
Bumpade igår med lite bilder på Hublot som jag klämt på i veckan.
Idag anlände klockan
Det blev Big Bang41mm. Sitter stolt på handleden med närvaro men ändå ”nätt” i sammanhanget
![]()
![]()
![]()
Ser inte så många av denna på KS.
@Swizz beat @Joakim har vet jag ….nån mer?
Gummit är ju superbra, bekvämt o snyggt. Har du testat nåt annat band på din eller sett nåt annat band på den?41mm är mycket bra, sitter betydligt bättre på de flesta handleder än betydligt större 44mm
Sugen på att beställa och testa alligator, finns rätt många olika varianter att köpa via hemsidan. Mest inne på svart alligator, rött är lite nice medGummit är ju superbra, bekvämt o snyggt. Har du testat nåt annat band på din eller sett nåt annat band på den?
44 band är nog för brett för 41 gissar jag@Swizz beat Jag antar att 44ans band inte passar på 41orna?
Är inte säker, men tror att jag fortfarande har kvar ett svart alligatorband från en 44a någonstans...
Dessa gillar jagSugen på att beställa och testa alligator, finns rätt många olika varianter att köpa via hemsidan. Mest inne på svart alligator, rött är lite nice med
![]()
![]()
Snyggt, gäller att hitta en färg man gillar givet att de går loss på närmare 6K i alligator, men väldigt hög kvalitet dockDessa gillar jag
![]()
![]()
Har ej. Hade. Gillade denDåligt tryck i tråden.
Bumpade igår med lite bilder på Hublot som jag klämt på i veckan.
Idag anlände klockan
Det blev Big Bang41mm. Sitter stolt på handleden med närvaro men ändå ”nätt” i sammanhanget
![]()
![]()
![]()
Ser inte så många av denna på KS.
@Swizz beat @Joakim har vet jag ….nån mer?
Hade inte du en ice bb ett tag? Den är coolHar ej. Hade. Gillade den![]()
Antar att du menar mig?Hur känns höjden på den (BB41)?
Om jag inte minns fel testade du en Classic Fusion hyfsat nyligen också, haft en själv och kom inte helt överens med att den var så tunn och hade gärna haft en lite tjockare variant.