Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var historien med dessa? Att man fick låna när man servade sin riktiga?Not for sale
Vad var historien med dessa? Att man fick låna när man servade sin riktiga?
Ena fulare än den andre
Vilken/varför?Ena fulare än den andre
Nice trippel
Grymma! Vill ha!
Håller med, uppdateringen när sedan visare blev något kraftigare är ett lyft. Inget jag stör mig speciellt mycket på iofs.Cool trippel! Önskar dock att visarna inte var über-tunna.
Sjukt bra den där!Big Bang Cray!!
Jag är på jakt efter en MDM, runt 32 mm. Vad är ett rimligt pris för en tvåton alternativt stål i rimligt skick?
Skulle säga 15’, men köpte senaste till en vän för 10’. Beror nog på hur kräsen man är. MDM är en klocka som vinner mycket på att var opolerad. De platta borstade ytorna gör klockan.Jag är på jakt efter en MDM. Vad är ett rimligt pris för en tvåton alternativt stål i rimligt skick?
Okej. Tack så mycket! Ja, hårt polerade går bort.Skulle säga 15’, men köpte senaste till en vän för 10’. Beror nog på hur kräsen man är. MDM är en klocka som vinner mycket på att var opolerad. De platta borstade ytorna gör klockan.
Riktigt bra!!
Den där är riktigt bra!! Gillar när man fimpat kronon så man får en lugnare tavla……fast just din tavla är ju rätt bizzi!!!!
Grym! Vilket material är urtavlan gjord av?
TygGrym! Vilket material är urtavlan gjord av?
Coolt som attans med en dödskalleurtavla i tyg. Broderie heter väl de modellerna?
Ja precis det stämmer, en big Bang. Finns jäkligt balla versioner som heter sugar skull som är en version på dennaCoolt som attans med en dödskalleurtavla i tyg. Broderie heter väl de modellerna?
Mycket bra, krävs en hel del för att bära upp en sådan klocka baraJa precis det stämmer, en big Bang. Finns jäkligt balla versioner som heter sugar skull som är en version på denna