Det är en ganska underskattad modell.
Guldaren är riktigt mysig och borde ju vara briljant på ett tunt alligatorband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre på gummi skulle jag påstå.Det är en ganska underskattad modell.
Guldaren är riktigt mysig och borde ju vara briljant på ett tunt alligatorband.
30-50'Hur mycket ska man pröjsa för en sådan där fräsig modell i gulguld?
Vafalls? Kör du blankpolerad Rolex?!
Sliten låtsassub bara. Skulle inte tro någon polerat den.Vafalls? Kör du blankpolerad Rolex?!
Vad är en låtsassub?Sliten låtsassub bara. Skulle inte tro någon polerat den.
Vad är en låtsassub?
minisub
![]()
Fan vad den är lyckad. Saknar min CF enormt.Kaffepaus med nyförvärvet
![]()
Snygg! 42mm? Band finns att beställa hos Jarl Sandin![]()
Hittade band för Hublot på Amazon..se av alla ställen. Vet inte vilka storlekar de har dem i men lycka till.Hallå! Någon som har koll på om/var det finns AM-gummiband att köpa till Big Bang 41mm? Vill främst få tag på ett cammo-grönt till mitt nyförvärv.![]()
Ska kolla in - tack! Svårt att förstå vilka band som passar till 41mm:aren bara.Hittade band för Hublot på Amazon..se av alla ställen. Vet inte vilka storlekar de har dem i men lycka till.
Skulle inte förvåna mig om det står Hublot på dem när de kommer.Hittade band för Hublot på Amazon..se av alla ställen. Vet inte vilka storlekar de har dem i men lycka till.
Här kan du beställa Hublot egna band. Slår man in ref nr så får man upp vilka band som passar.Ska kolla in - tack! Svårt att förstå vilka band som passar till 41mm:aren bara.
Inte va sån nu!Skulle inte förvåna mig om det står Hublot på dem när de kommer.
Snyggt, samma modell som en gång i tiden fick mig intresserad av klockor när den släpptes runt 2005.Ny härinne men stolt Hublot-ägare sedan "länge"...
Blev kär i Big Bang Steel Ceramic någon gång i mitten av 00-talet och köpte min 2010 när tillfälle gavs och ekonomi fanns
![]()
Tack!Snyggt, samma modell som en gång i tiden fick mig intresserad av klockor när den släpptes runt 2005.
Det är också en väldigt betydelsefull modell för Hublot eftersom att det sannolikt var på grund av dess framgång och JCB affärssinne som räddade Hublot från konkurs
Mycket snygga ur i denna tråd och denna line-up får en ohälsosamt shoppingsugen