Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titanboett också? Lite synd de inte har ändlänken mellan bandhornen bara.Såg denna med mother of pearl till salu för ett tag sedan. Blev tyvärr ingen affär men börjar ångra det så smått...
![]()
Yes titan, REF. 1610.Ti. Hublot klassiska ändlänkar hade klart tillfört ytterligare en dimensionTitanboett också? Lite synd de inte har ändlänken mellan bandhornen bara.
Visarna ser inte riktigt ut att vara estetiskt anpassade till modellen?? Ser de ut sådär?Titanboett också? Lite synd de inte har ändlänken mellan bandhornen bara.
Yes, det gör de. Iaf vad jag sett. Gerald Genta har satt likadana på några av sina egna. Lite märkligt.Visarna ser inte riktigt ut att vara estetiskt anpassade till modellen?? Ser de ut sådär?
Gillar! Helsvarta black magic riktigt härlig live kan jag tänka mig. Men mer än dubbelt så dyra än vad jag velat betalaNya hubbar….
![]()
Introducing: Hublot Classic Fusion Original Goes Back To Where It All Began
Your Carlo Crocco cosplay just leveled up.www.hodinkee.com
![]()
Men mer än dubbelt så dyra än vad jag velat betala![]()
Bara sånt man vill ha, det är griiiisdyrt.....sånt man inte är intresserad av är billigt.....Är det inte så med allt numera![]()
Bara sånt man vill ha, det är griiiisdyrt.....sånt man inte är intresserad av är billigt.....![]()
Hehe lite så men Hublot är fan i toppen på no bang for the buck med sina listpriserÄr det inte så med allt numera![]()
Ja, jag vet tyvärr, har köpt en ny från AD med typ 30%rabatt och förlorade ändå en stadig slant vi försäljning…Hehe lite så men Hublot är fan i toppen på no bang for the buck med sina listpriser
Hehe lite så men Hublot är fan i toppen på no bang for the buck med sina listpriser
Dessa har väl redan funnits i begränsad upplaga eller?Nya hubbar….
![]()
Introducing: Hublot Classic Fusion Original Goes Back To Where It All Began
Your Carlo Crocco cosplay just leveled up.www.hodinkee.com
![]()
Kanske, såg bara som Nyhet på Hodinkee…Dessa har väl redan funnits i begränsad upplaga eller?
Var säkert limiterad eller något förra, tänkte mer om någon visste vad skillnaden var. Får väl googla senare. Förövrigt kul att läsa kommentarerna på Hodinkees IG, är det något internetfenomen jag missat?Kanske, såg bara som Nyhet på Hodinkee…
Dom limiterade var/är 45mmVar säkert limiterad eller något förra, tänkte mer om någon visste vad skillnaden var. Får väl googla senare. Förövrigt kul att läsa kommentarerna på Hodinkees IG, är det något internetfenomen jag missat?
Det är skumt att så många hänger på då han känns osympatisk och vräkig (borde passa bra ihop med HublotDom limiterade var/är 45mm
Nico Leonard (stor YouTuber) bedriver en hatkampanj mot Hublot och har miljarder minions som lyder under honom
Hublot kundservice är den trevligaste och mest tillmötesgående jag någonsin stött på.Det är skumt att så många hänger på då han känns osympatisk och vräkig (borde passa bra ihop med Hublot)
Förövrigt kul att läsa kommentarerna på Hodinkees IG, är det något internetfenomen jag missat?
Dom limiterade var/är 45mm
Nico Leonard (stor YouTuber) bedriver en hatkampanj mot Hublot och har miljarder minions som lyder under honom
Dom limiterade var/är 45mm
mkt bra….bild pls!!!Det roliga var är att jag inte tyckte om Hublot förut, men ju mer Nico pratar skit om Hublot, ju mer börjar jag tycka bättre och bättre om Hublot. Har begäret blev så stort att jag till sist köpte en Hublot![]()