Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
.
mkt bra….bild pls!!!
Knullig!Big Bang när den är som bäst…..
Han är ju fruktansvärt osympatisk i min mening. Vore spännande att höra hans anledning till att konstant såga Hublot (och Grand Seiko av någon anledning)...Dom limiterade var/är 45mm
Nico Leonard (stor YouTuber) bedriver en hatkampanj mot Hublot och har miljarder minions som lyder under honom
Miljarder kanske är att ta i, men många är dem.Dom limiterade var/är 45mm
Nico Leonard (stor YouTuber) bedriver en hatkampanj mot Hublot och har miljarder minions som lyder under honom
Han är oftast för mycket för mig också men samtidigt tycker jag inte att man ska glömma bort att han (tillsammans med många andra influencers) spelar en karaktär på sin kanal. Lyssnar man på intervjuer eller på annat vis kommer i kontakt med honom utanför hans egen kanal framstår han som en helt annan människa, han har ju faktiskt en Grand Seiko i sin egna privata samling.Han är ju fruktansvärt osympatisk i min mening. Vore spännande att höra hans anledning till att konstant såga Hublot (och Grand Seiko av någon anledning)...
Håller f.ö. med @Rolex tid är pengar - blir typ bara mer och mer sugen på att köpa en MDM ju mer han sågar haha!
Det kan säkert stämma. Och om så är fallet så tycker jag bara det är deppigt!Han är oftast för mycket för mig också men samtidigt tycker jag inte att man ska glömma bort att han (tillsammans med många andra influencers) spelar en karaktär på sin kanal. Lyssnar man på intervjuer eller på annat vis kommer i kontakt med honom utanför hans egen kanal framstår han som en helt annan människa, han har ju faktiskt en Grand Seiko i sin egna privata samling.
Spårar kanske ur lite väl mycket off topic för tråden nu men det kan jag hålla med om. Tror tyvärr man måste vara lite out there och provocerande för att få mycket visningar idag.Det kan säkert stämma. Och om så är fallet så tycker jag bara det är deppigt!
Nice, inte ofta man ser en BB i PT950Kul detaljer på spännet!!
Nope....den väger därefter ocksåNice, inte ofta man ser en BB i PT950
Hur mycket väger pjäsen?Nope....den väger därefter också
Nope....den väger därefter också
Då är ju ändå ba halva i platina, är resten plast eller titan?
Då är ju ändå ba halva i platina, är resten plast eller titan?
Då det är svart är det även belagt? Tänkte att det var plast faktiskt.Så är det ju:
Hublot - Hublonium and Magic Gold
For every material created by Hublot, the makers have a philosophy - The Art of Fusion. The brand has created Hublonium, which is a unique metal alloy developed by Hublot combining magnesium and aluminium, making it remarkably light.
Aluminum-magnesium alloys combine strength with corrosion resistance due to the formation of hardening the solid solution as it is processed.
This alloy was used to create the iconic Big Bang model, which was created in 2015 to mark its 10th anniversary, on the 44mm Hublot Red Dot Bang model.
Magic Gold is another of the brand’s sophisticated alloys. The scratch-resistant material is made using melted gold that is fused with ceramic (harder than gold) resulting in a much harder gold.
Svart belagt? Utveckla?Då det är svart är det även belagt? Tänkte att det var plast faktiskt.
Säkert redan kommenterat det, men är det Gay Freres som gjort boetten? Iaf platinan i detta fall?
Mellanboetten eller vad vi skall kalla den?Svart belagt? Utveckla?
Yes, det är GF boett!….