Mellanboetten eller vad vi skall kalla den?
Svart belagt? Utveckla?
Yes, det är GF boett!….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellanboetten eller vad vi skall kalla den?
Svart belagt? Utveckla?
Yes, det är GF boett!….
Ser ut att vara i komposit/plast som väl BB boetter är uppbyggda, gissar att du har rätt?Mellanboetten eller vad vi skall kalla den?
Ah…då är jag med….det är nog plast!!Mellanboetten eller vad vi skall kalla den?
Kul med GF, måste varit ägt av Rolex då.
Där var sprängskissen jag inte hittade. Trodde den biten var större. Den innanför är den där titan/magnesiumhybriden förmodar jag? Gillar Big Bang-kostruktionen.Ah…då är jag med….det är nog plast!!
Trodde inte det inre caset var så solit utan att det var flera separata delar. Kool och massiv trumma!Där var sprängskissen jag inte hittade. Trodde den biten var större. Den innanför är den där titan/magnesiumhybriden förmodar jag? Gillar Big Bang-kostruktionen.
Då är ju ändå ba halva i platina, är resten plast eller titan?
BB är ju som en dubbelmacka.Svart belagt? Utveckla?
Yes, det är GF boett!….
Gubbsafirrollen har ingen chans.
Throwback från sommaren
Fick mig att tänka på denna:
Throwback från sommaren
Guld vs Platinum slår du denna nummer?
41-mm klenis väger in på 145g...
Jag beklagar…..ta hand om dig41-mm klenis väger in på 145g...
Klarar inte bankrånar-size... Har förlikat mig med det faktumet.Jag beklagar…..ta hand om dig
Stort plus för en urtavla i güld med
Stort plus för en urtavla i güld med
Den är fantastisk. Vad är det för ref? Och hojta gärna till om den blir till salu ngn gång
Den svarta är en villhöver-klockaGillar duon
Snygg! Vad är dina intryck av klockan? Varit sugen på en äldre MDM men aldrig lyckats testa en.Förstagångsförbrytare anmäler sig i tråden!
Nu är detta ingen gammal MDM utan en relativt nu Classic Fusion.Snygg! Vad är dina intryck av klockan? Varit sugen på en äldre MDM men aldrig lyckats testa en.