Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt! Referens på GS översta raden, nr 2 från höger?
Tjusigt! Referens på GS översta raden, nr 2 från höger?
Fan vad jag vill ha en KANJI-padda. För nöja mig med SRP777 som är på ingångSå här ser min samling ut idag!
IWC XII
Nomos Club
Sinn EZM3
Seiko Turtle (Kanji)
Även om det är ganska olika klockor har de trots allt en hel del gemensamt. Alla är lite under radarn, lagom udda, enkel design och "tidlösa" (utslitet ord, men ändå!). Mest tid på handleden får utan tvekan Nomosen, tycker den är riktigt bra. Ska även skaffa metallarmbandet till den när lädret är utslitet. I framtiden skulle jag vilja ha en Rolex OP 34 med svart eller vit tavla och en GS SBGW231 som kostymare! Jag inbillar mig att jag å skulle känna mig "klar" med mitt samlande, vi får väl se..
Trevlig samling! Gillar Sinn-chronon och citizendivern!Mycket svart och vitt, kanske skulle testa nått annat nångång
G Shock
214270
Speedy pro 005
Terrorist
Pie Pan 167.005
Certina Waterking
- SRP777 på g in.
vad saknas? :/
Fyfan bad najs
214270
Speedy pro 005
Terrorist
Pie Pan 167.005
Certina Waterking
- SRP777 på g in.
Sålde ju 6900 by John Mayer i veckan hehe . Fantastiska klockor men matchar inte min personlighet tror jagG Shock
214270
Speedy pro 005
Terrorist
Pie Pan 167.005
Certina Waterking
- SRP777 på g in.
Tack. Uncle Seiko 1171Mycket fin samling, vad kör du för länk på din Speedmaster?
En tavla med färg, annars komplett
214270
Speedy pro 005
Terrorist
Pie Pan 167.005
Certina Waterking
- SRP777 på g in.
Ja, kanske nåt blåttEn tavla med färg, annars komplett
Kanske en dykare? BB58?Ja, kanske nåt blått
Japp absolut ett bra komplement, men är egentligen covered på den fronten då jag har en seiko turtle srp77 på ingång. Jag tänker kanske nya oyster perpetual med tiffany-tavlaKanske en dykare? BB58?
Mycket bra!Japp absolut ett bra komplement, men är egentligen covered på den fronten då jag har en seiko turtle srp77 på ingång. Jag tänker kanske nya oyster perpetual med tiffany-tavla
Snyggt! Hur är Douglasen kvalitetsmässigt?I dag ser samlingen ut så här. Känns ganska bra, men troligen lever den mycket det kommande året också. Försöker dock hålla den nere till tre.
Douglasen har riktigt skarp boett, bra tavla och gillar den kuperade akrylen mer en t.ex. Loriers motsvarighet. Samtidigt känns helheten ändå lite billig och rasslig. Men billig är den ju också. Bekväm är den, ser fin ut och ganska mycket klocka för pengen om man är ok med quartz.Snyggt! Hur är Douglasen kvalitetsmässigt?
24h swatch? Coolt!Mina darlings. Rolex, Tudor, Seiko & Swatch. Längesedan mina Swatch fick tid på armen insåg jag precis.. dags att ge dem lite kärlek.
God jul folks!
Fin samling, inget snack om saken. Men varför två svarta Sub?Mina darlings. Rolex, Tudor, Seiko & Swatch. Längesedan mina Swatch fick tid på armen insåg jag precis.. dags att ge dem lite kärlek.
God jul folks!
en med datum, en utanFin samling, inget snack om saken. Men varför två svarta Sub?