• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Bane

Omega
Bullseye :)
Men oavsett. Du får ha förståelse att folk lackar. Med all rätt. Du har förtjänat det faktiskt. Helt fel forum att posta fakes på.

Jag kan förstå att man lackar om man står och förnekar, men som jag skrev tidigare man kan ''lacka'' på ett mycket trevligare sätt, man kan ha en bra attityd och visa att man är bättre än den andre som gjort fel men att visa den rätta vägen till honom
 

KennyPowers

Breitling
Det är väl ingen som egentligen bryr sig om att du har sponsrat något syndikat med lite pengar för att köpa några sjaviga klockor till ett rabatterat pris, men tyvärr är det super lame att posta bilder av icke autentiska klockor i kontexten av att de är riktiga ur.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Det är väl ingen som egentligen bryr sig om att du har sponsrat något syndikat med lite pengar för att köpa några sjaviga klockor till ett rabatterat pris, men tyvärr är det super lame att posta bilder av icke autentiska klockor i kontexten av att de är riktiga ur.
Jag har en känsla av att många på forumet inte håller med dig. Jag kan då garanterat säga att jag inte gör det.

Ursäkta OT, tillbaka till ämnet...
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Min vän, min första fråga har du läst allt det skrivits om?
Jag har inte sagt att det inte var mitt fel, men om du är på stan och gör ett misstag folk hoppar på dig? Står du där och tar emot smällar och säger jag har gjort fel eller försvarar du dig genom att slå tillbaka?
Sluta överreagera. Du får det låta som att du är värsta offret. Du blev upplyst om forumets regler men valde att babbla på om att du har rätt att göra ditt och datt.

Om du är så pass känslig så är Internet kanske inte helt rätt för dig.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Precis du hoppade på mig med en otrevlig attityd, och jag har bett om ursäkt och ändå så fortsätter du
Ja, det var verkligen otrevligt, eller så var du bara känslig.
Det var du som stod på dig att du hade rätt att posta vad du ville, fast än du hade blivit informerad om att så inte var fallet.

Läs igenom alla inläggen igen.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Precis du hoppade på mig med en otrevlig attityd, och jag har bett om ursäkt och ändå så fortsätter du
image.jpeg
 

Bane

Omega
Ja, det var verkligen otrevligt, eller så var du bara känslig.
Det var du som stod på dig att du hade rätt att posta vad du ville, fast än du hade blivit informerad om att så inte var fallet.

Läs igenom alla inläggen igen.

Jag behöver inte läsa igenom jag vet precis vad jag skrivit... Jag blev informerad på trevligt sätt av bara en person och det var inte du som var den trevliga
och det var efter att jag valde att skriva vad jag hade rätt till och inte
 

Oew

Rolex
Jag behöver inte läsa igenom jag vet precis vad jag skrivit... Jag blev informerad på trevligt sätt av bara en person och det var inte du som var den trevliga
och det var efter att jag valde att skriva vad jag hade rätt till och inte
Du får gärna lägga upp en bild på din äkta gmt samt en bättre bild på super avengern...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Min vän, min första fråga har du läst allt det skrivits om?
Jag har inte sagt att det inte var mitt fel, men om du är på stan och gör ett misstag folk hoppar på dig? Står du där och tar emot smällar och säger jag har gjort fel eller försvarar du dig genom att slå tillbaka?
Du resonerar så jävla konstigt.

Om jag reggar mig på ett forum, gör något fel & blir informerad om detta - då tjafsar jag inte emot och hävdar att jag har rätt.
 

Bane

Omega
Du resonerar så jävla konstigt.

Om jag reggar mig på ett forum, gör något fel & blir informerad om detta - då tjafsar jag inte emot och hävdar att jag har rätt.

Fast det är ju folket på forumet som triggar en till att tjafsa emot, vad bra att du inte gör det, men jag valde att erkänna och står på mig att jag gjort fel, men att folk på forumet inte vet när man skall sluta gör ju att personen fortsätter
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Fast det är ju folket på forumet som triggar en till att tjafsa emot, vad bra att du inte gör det, men jag valde att erkänna och står på mig att jag gjort fel, men att folk på forumet inte vet när man skall sluta gör ju att personen fortsätter
Det är väl snarare du som inte vet när du ska sluta..
 
Topp