Jag blir nyfiken på både motiv och tatueringar. Fin samling för övrigtAh, kmr tyvärr aldrig göras. Har baksidans motiv tatuerat på axeln tom.Brukar hålla utkik efter dom, dyker upp ibland på portugisiska blocket, olx.pt. Hojtar när jag ser någon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blir nyfiken på både motiv och tatueringar. Fin samling för övrigtAh, kmr tyvärr aldrig göras. Har baksidans motiv tatuerat på axeln tom.Brukar hålla utkik efter dom, dyker upp ibland på portugisiska blocket, olx.pt. Hojtar när jag ser någon!
Tyvärr lite släpp i ifyllnaden, tatueringen inte 100% avbild utan själva bron (Dom Luis) som är fokuset.Jag blir nyfiken på både motiv och tatueringar. Fin samling för övrigt
Läckert!!Tyvärr lite släpp i ifyllnaden, tatueringen inte 100% avbild utan själva bron (Dom Luis) som är fokuset.
![]()
JappFin samling!
Är det en Frederique Constant längst upp till höger?
Blev lite kort svar, jag bytte armband på den för det var lite tråkigt med originalet, men nu passar det mig bättre.
Snygg samling
Snygg hög med blå/grå tema.Huvuddelen av nuvarande lineup
![]()
Skönt att du har kvar FXD:n nu när jag fick min.Huvuddelen av nuvarande lineup
![]()
Skönt att du har kvar FXD:n nu när jag fick min.
Fin samling![]()
Magisk samling med många godbitar och bra spridningSom det ser ut i detta nu även om bilden är någon månad gamal
![]()
![]()
Ej med på bild är en Sjöö Sandström UTC Skydiver som satt på armen när jag tog bilderna.
Tackar för det, just City'n där sitter lite hårt i samlingen men om det mot förmodan skulle bli aktuellt hör jag av migMagisk samling med många godbitar och bra spridningMen den gula Cityn tror jag du måste sälja till mig faktiskt
![]()
Det förstår jag, håll hårt i denTackar för det, just City'n där sitter lite hårt i samlingen men om det mot förmodan skulle bli aktuellt hör jag av mig
Ja du, i detta nu så är det mest LW, Garmin och SS UTC'n som gäller men vem vet vad som händer i nästa vecka. Har fördelen att jag har mina klockor på jobbet och kan i regel byta när jag känner för det utan större bekymmerDet förstår jag, håll hårt i den
Vilka från samlingen används mest flitigt?
Trevlig och en väldigt god spridning! Dock undrar jag varför man väljer ha kronan ute? Hmm blir konfunderadSom det ser ut i detta nu även om bilden är någon månad gamal
![]()
![]()
Ej med på bild är en Sjöö Sandström UTC Skydiver som satt på armen när jag tog bilderna.
Bara blivit så, när jag lägger undan klockan ett tag så har det bara blivit så att jag skruvat ur den ur boett så att säga .. är väll lite ocd eller något liknandeTrevlig och en väldigt god spridning! Dock undrar jag varför man väljer ha kronan ute? Hmm blir konfunderad
Ok jag förstår.Bara blivit så, när jag lägger undan klockan ett tag så har det bara blivit så att jag skruvat ur den ur boett så att säga .. är väll lite ocd eller något liknande
8110 ?Som det ser ut i detta nu även om bilden är någon månad gamal
![]()
![]()
Fin samling, kul att du delar med dig!Som det ser ut i detta nu även om bilden är någon månad gamal
![]()
![]()
Hur ser din "samling" ut idag?
-Hyffsad
![]()
Är du över 100?Hur ser din "samling" ut idag?
-Hyffsad
![]()