• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

RosaCasio

Cartier
Hur ser ni inom IFK-sfären på finalen i cupen om ni inte lyckas ta tre poäng på söndag i ert derby?
Finns det risk/chans att ni vaskar finalen för att ställa upp med fräscht lag tre dagar efter mot MFF?
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Hur ser ni inom IFK-sfären på finalen i cupen om ni inte lyckas ta tre poäng på söndag i ert derby?
Finns det risk/chans att ni vaskar finalen för att ställa upp med fräscht lag tre dagar efter mot MFF?
Jag har svårt att se att man skulle vaska finalen. Det hoppas jag verkligen inte när vi kommit såhär långt.
 

Reverso

Panerai
Tror vi prioriterar cupen. Hoppas vi prioriterar cupen. Vi borde prioritera cupen.



Screenshot_20200724-111101_Samsung Internet.jpg
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Det snackades om Jeremejeff men vem är det som presenteras?

Alltså, seriöst, vem är detta?

En gammal gnagare som spelat 41 matcher på 3 säsongen i Superettan? Jippi! Vill inte toksåga honom eller så men jag hade jävligt mycket mer förväntningar på en anfallare. Men men, det kanske blir bra till slut.

Screenshot_20200724-113005_Samsung Internet.jpg
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Det snackades om Jeremejeff men vem är det som presenteras?

Alltså, seriöst, vem är detta?

En gammal gnagare som spelat 41 matcher på 3 säsongen i Superettan? Jippi! Vill inte toksåga honom eller så men jag hade jävligt mycket mer förväntningar på en anfallare. Men men, det kanske blir bra till slut.

Screenshot_20200724-113005_Samsung Internet.jpg
”Ge det tid”, ”Det blir bra på sikt” osv osv..
 

Reverso

Panerai
Det snackades om Jeremejeff men vem är det som presenteras?

Alltså, seriöst, vem är detta?

En gammal gnagare som spelat 41 matcher på 3 säsongen i Superettan? Jippi! Vill inte toksåga honom eller så men jag hade jävligt mycket mer förväntningar på en anfallare. Men men, det kanske blir bra till slut.

Screenshot_20200724-113005_Samsung Internet.jpg


Dessutom så är han precis tillbaka från skada och matchotränad.

Nä, jag går och lägger mig igen.

Marcus Berg ryktades in.
Linus Hallenius ryktades in.
Jeremejeff ryktades in.

Det blev ju så jävla bra de andra gångerna vi värvat "skyttekungar" från S1 *host host* Viktor Sköld / Sargon Abraham
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
”Ge det tid”, ”Det blir bra på sikt” osv osv..

Mm mm...1 guld var 25:e år, det är väl det man får vänja sig vid.

Finner inga ord för hur mycket vi halkat efter och hur jävla mediokra vi har blivit.

Sveriges bästa träningsanläggning o.s.v det märks inte!

Spelarna är för bekväma, alla är för nöjda, målen är för lågt satta.

Blev upprörd nu ska ta några djupa andetag haha.
 

The lord

Audemars
Är det poyas spelsystem som är det stora problemet eller spelarna eller både och? Finns ingen som helst anledning att rulla ut bollen till egna spelare i straffområdet och sen bara skjuta bort bollen i panik
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Är det poyas spelsystem som är det stora problemet eller spelarna eller både och? Finns ingen som helst anledning att rulla ut bollen till egna spelare i straffområdet och sen bara skjuta bort bollen i panik
Både och. Malmöspelarna är väl individuellt skickligare än blåvitt, undantaget Aeish kanske. Jag tycker dock inte det sett katastrofdåligt ut.
 

The lord

Audemars
Jag tycker att poya är en bedrövlig coach han saknat totalt känsla av att kunna förändra en matchbild med byten eller laguppställning.
 

The lord

Audemars
Nu tycker jag att det är dags att byta tränare och /eller spelsystem. Inga som helst förbättringar i försvarsspelet heller fortfarande väldigt dåliga på att försvara sig speciellt på fasta situationer
 

Reverso

Panerai
Anestis ryktas till Tysk klubb.

Vår överlägset viktigaste spelare. Total katastrof om vi släpper honom i detta läge. Och om vi gör det, vem ska vi då ersätta honom med? Blir väldigt svårt att hitta en lika kvalitativ målvakt.
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Jag såg inte matchen. Var det individuella misstag som gör baklängesmålen? Om man ska hitta något positivt så kommer vi igen och tar poäng... Något måste hända nu, det är klart.
 
Topp