Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har svårt att se att man skulle vaska finalen. Det hoppas jag verkligen inte när vi kommit såhär långt.Hur ser ni inom IFK-sfären på finalen i cupen om ni inte lyckas ta tre poäng på söndag i ert derby?
Finns det risk/chans att ni vaskar finalen för att ställa upp med fräscht lag tre dagar efter mot MFF?
tror att han dessutom är skadadPresenterad nu. Dock matchotränad, när får man honom matchklar?
Fotboll handlar om att vinna titlar Nu är vi en match ifrån även om det inte är så troligt att vi vinner men självklart ska man försöka.Hur ser ni inom IFK-sfären på finalen i cupen om ni inte lyckas ta tre poäng på söndag i ert derby?
Finns det risk/chans att ni vaskar finalen för att ställa upp med fräscht lag tre dagar efter mot MFF?
”Ge det tid”, ”Det blir bra på sikt” osv osv..Det snackades om Jeremejeff men vem är det som presenteras?
Alltså, seriöst, vem är detta?
En gammal gnagare som spelat 41 matcher på 3 säsongen i Superettan? Jippi! Vill inte toksåga honom eller så men jag hade jävligt mycket mer förväntningar på en anfallare. Men men, det kanske blir bra till slut.
Det snackades om Jeremejeff men vem är det som presenteras?
Alltså, seriöst, vem är detta?
En gammal gnagare som spelat 41 matcher på 3 säsongen i Superettan? Jippi! Vill inte toksåga honom eller så men jag hade jävligt mycket mer förväntningar på en anfallare. Men men, det kanske blir bra till slut.
”Ge det tid”, ”Det blir bra på sikt” osv osv..
Både och. Malmöspelarna är väl individuellt skickligare än blåvitt, undantaget Aeish kanske. Jag tycker dock inte det sett katastrofdåligt ut.Är det poyas spelsystem som är det stora problemet eller spelarna eller både och? Finns ingen som helst anledning att rulla ut bollen till egna spelare i straffområdet och sen bara skjuta bort bollen i panik