• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

https://ifkgoteborg.se/nyheter/foreningen/2020/bokslutskommunike-2019/

11.7 miljoner i vinst 2019

Måste ändå ses som helt ok. Vi lade 5.7 miljoner enbart på transfersumma för Aiesh. Lägg därtill en signon, plus Sana också.

Vi är på rätt spår med en hel del potentiella guldklimpar i bagaget. Går Hasse i sommar för €8.000.000?
Oj, var summan så hög för Aiesh? Tycker han fått lite speltid på försäsongen sett till en så hög summa. Men jag tror och hoppas att han levererar nu när tävlingssäsongen kommit igång.

Hoppas också att vi får in lite spelare snart. Hasse kan inte lämna ett för stort tomrum när han väl säljs.

Oj, var summan så hög för Aiesh? Tycker han fått lite speltid på försäsongen sett till en så hög summa. Men jag tror och hoppas att han levererar nu när tävlingssäsongen kommit igång.

Hoppas också att vi får in lite spelare snart. Hasse kan inte lämna ett för stort tomrum när han väl säljs.

Så hög var den, det var genom Östersunds rapport det blev offentligt då de endast sålt 1 spelare förra året och släppt uppgifterna i sin redovisning.

Känner 2 av Hosams bröder, han var på väg till Blåvitt redan 2016. Tror han sticker i sommar dock.

För övrigt har IFK Transferintressenter AB fått tillbaka sina pengar också, det är inkluderat i vår redovisning.

Kennet och Pontus får skaka fram en absolut topp MB så går vi för guldet.

Berg och JJ redan klara för återkomst i sommar?

• Like
Reactions: bvb
Så hög var den, det var genom Östersunds rapport det blev offentligt då de endast sålt 1 spelare förra året och släppt uppgifterna i sin redovisning.

Känner 2 av Hosams bröder, han var på väg till Blåvitt redan 2016. Tror han sticker i sommar dock.

För övrigt har IFK Transferintressenter AB fått tillbaka sina pengar också, det är inkluderat i vår redovisning.

Kennet och Pontus får skaka fram en absolut topp MB så går vi för guldet.

Berg och JJ redan klara för återkomst i sommar?

Blir det i så fall försäljning på honom också eller går kontraktet ut?
Håller med, en mittback är det vi behöver närmast. Det har varit svalt rapporterat kring Berg och JJ men jag antar att det jobbas på eller redan är klart.

Aiesh har ju en familjemedlem som gått bort, därav borta en stund.

Om Alhassan Yusuf lämnas, så ersätts han med Jakob Johansson. Om inte så kompletteras han av Jakob Johansson.

• Like
Nya matchtröjorna är riktigt snygga. Kappa vill jag aldrig se på Kamratgården igen.

craft-matchtroja-20.jpeg

craft-matchtroja-borta-marin-20.jpeg

craft-matchtroja-borta-gul-20.jpeg

Katastrofalt dålig inledning. Varför startar Sargon? Det räcker inte att vara en go göbbe...han håller inte i allsvenskan

Ryktas om 70.000.000 för Hasse till Wolves

Egentligen vill jag se han spela i Blåvitt tills han fyller 68 men om det stämmer är 70m något vi måste tacka ja till

Senast ändrad:
  • Like
Katastrofalt dålig inledning. Varför startar Sargon? Det räcker inte att vara en go göbbe...han håller inte i allsvenskan

Ryktas om 70.000.000 för Hasse till Wolves

Egentligen vill jag se han spela i Blåvitt tills han fyller 68 men om det stämmer är 70m något vi måste tacka ja till
Stämmer givetvis inte

Vad har den ena med den andre att göra? :)

Ganska många saker

- icke EU spelare
- stora framtidslöften
- snarlik ålder
- Säljs från Svenska storklubbar

En annan sak som talar för att Hasse kan gå för 70 är att mittfältare går för högre summor än försvarare (Odilon)

Odilon hade gjort vad, 9 matcher som back när han såldes. Hasse dominerade stora delar av 2019

Lägg därtill det massiva intresset för Hasse

Och att han utsågs till Årets unga spelare 2019 i Allsvenskan

Var det något mer du undrade?

Ganska många saker

- icke EU spelare
- stora framtidslöften
- snarlik ålder
- Säljs från Svenska storklubbar

En annan sak som talar för att Hasse kan gå för 70 är att mittfältare går för högre summor än försvarare (Odilon)

Odilon hade gjort vad, 9 matcher som back när han såldes. Hasse dominerade stora delar av 2019

Lägg därtill det massiva intresset för Hasse

Och att han utsågs till Årets unga spelare 2019 i Allsvenskan

Var det något mer du undrade?
Nygren gick för 40, och han är offensiv.:)

Nygren gick för 40, och han är offensiv.:)

Enligt Transfermarkt gick han för 5 miljoner euro inkl. bonusar

Han hade 1.5 år kvar på kontraktet, Hasse 2.5 år

Hasse är ganska mycket bättre än vad Nygren var/är

Vi får se vad som händer. Förvånar mig inte om vi säljer Hasse för 40-50 heller, lika lite som det förvånar mig om vi säljer för 70

Tillbaka
Topp