Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sargon måste sitta på bänken eller ännu hellre på läktaren
Det blir tufft idag. Tror på 1-1 men vem vet det kanske lossnar
Brutalt dåligt. Vad f*n händer?
2018 all over.
Pinsamt. Var inte Mjällby nära på att åka ur div 2 för några år sen?
Hoppas JJ kommer in i laget som en äkta general som inte accepterar dåliga/lama insatser. Gubbarna ville nog hellre sitta hemma och lira FIFA ikväll.
ja det behövs verkligen, för just nu finns varken starkt ledarskap på plan eller på bänken..
27 plågsamma matcher om det fortsätter såhär. Kan vi med handen på hjärtat säga att vi sett någon positiv utveckling sedan 2018? Något behöver hända nu.Bristen på självförtroende smittar. Ja ja...2021 då jävlar!? Haha...fan
Visst, 27 matcher kvar men ändå.
27 plågsamma matcher om det fortsätter såhär. Kan vi med handen på hjärtat säga att vi sett någon positiv utveckling sedan 2018? Något behöver hända nu.
Hoppas du har rättIdag blir det 3 poäng hem till Kamratgården.
Det står 1-1 till 79:e minuten, då blixtrar vi till och stänker in 2 till.
Slutresultat 1-3.
Bjärsmyr var ruskigt bra idag, om du frågar mig.Såg inte matchen idag var det några framsteg i spelet? Hur ser Bjärsmyr ut?
Jag såg inte matchen, men chanser verkar ju ha funnits. Jag tror också att det sitter i huvet på dem.2 vinster på 10 matcher ... så jävla dålig trupp har vi inte. Tror det sitter i huvet på gubbarna. De verkar dessutom vara orimligt dåligt tränade fysiskt?
Jag såg inte matchen, men chanser verkar ju ha funnits. Jag tror också att det sitter i huvet på dem.
Presenterad nu. Dock matchotränad, när får man honom matchklar?Koakau klar för IFK