Brukar få mail från Traska men icke denna gång. Schyssta färger.Någon mer som fick mail idag? Vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar få mail från Traska men icke denna gång. Schyssta färger.Någon mer som fick mail idag? Vad tycker ni?
Dom ser jäkligt lika ut. Samma dimensioner. Jag tippar på att dom är det.Fråga: Är det samma boett på Commuter och Summiteer?
Ojdå, nej har faktiskt inte heller fått nåt sånt mejl. Hmm... 10 av varje bara. Och de går inte att se på deras hemsida vad jag kan se. Går de att beställa nu för de som fått mejlet? Knepigt.Har inte fått det mejlet ännu. Hade jag köpt någon av dom hade det varit Onyx.
Var inne på deras hemsida nyss. Kunde inte heller se dom.Ojdå, nej har faktiskt inte heller fått nåt sånt mejl. Hmm... 10 av varje bara. Och de går inte att se på deras hemsida vad jag kan se. Går de att beställa nu för de som fått mejlet? Knepigt.
Fick bara för mig att det var något mer förutom tavlorna som skilde dom åt.Dom ser jäkligt lika ut. Samma dimensioner. Jag tippar på att dom är det.
Någon mer som fick mail idag? Vad tycker ni?
7279 SEK för 34mm, 7951 SEK för 36mm och 8063 SEK i dagens växlingskurs för 38mm.Står det vad de håller för pris på dem?
Är Onyx svart mer lackerad eller hur ska man beskriva den färgen?7279 SEK för 34mm, 7951 SEK för 36mm och 8063 SEK i dagens växlingskurs för 38mm.
Det stod att väldigt få personer fick mailet och hade förtur att köpa klockorna.
Klurar på om jag ska köpa en Onyx 36a, fast jag precis köpte en vanlig svart... Kanske skulle testa något med lite mera färg
"While at first glance, the photographs may appear similar to its lacquered Carbon Black cousin, one only needs to see the Onyx Dial Commuter in person to be mesmerized by a deeper and darker, more lustrous black."Är Onyx svart mer lackerad eller hur ska man beskriva den färgen?
Låter inte helt fel. Blev sugen."While at first glance, the photographs may appear similar to its lacquered Carbon Black cousin, one only needs to see the Onyx Dial Commuter in person to be mesmerized by a deeper and darker, more lustrous black."
Enligt beskrivningen på hemsidan.
Ser mycket bra ut. Gillar den gröna.
34mm versjonene.
Enda Traska 34orna som finns till försäljning nu då.
Tycker den där tavlan är riktigt nice.Dette må være fint IRL.
Enig. Ser Lapis Lazuli ble utsolgt først, men synes Malachite er mer spesielt. Spent på hvordan en slik grønn Malachite eventuelt ser ut i virkeligheten i ulike lyssettinger.Tycker den där tavlan är riktigt nice.
Beställde en Malachite för en stund sen so i will let you know. Dock utan dina fotografiska skillsEnig. Ser Lapis Lazuli ble utsolgt først, men synes Malachite er mer spesielt. Spent på hvordan en slik grønn Malachite eventuelt ser ut i virkeligheten i ulike lyssettinger.
Beställde en Malachite för en stund sen so i will let you know. Dock utan dina fotografiska skills
For 1 time siden var Malachite 38mm igjen til salgs, så det virker at det lønner seg å sjekke utbudet jevnlig. Det svinger.34mm verkar finnas kvar i den gröna.
Onyx kan jag tänka mig är riktigt bra irl.34mm verkar finnas kvar i den gröna.
Undrar om uppgraderingarna gäller även för den. Den hade utgått ur sortimentet när det kom med frikopplad krona m.m. till de andra. Eller om det är de äldre befintliga det bytts tavla på.
Onyxtavlan som finns kvar är nog trevlig också...
38Ojdå kul, vilken storlek?
Jeg gikk for 36mm.
Blir nog strålande.Jeg gikk for 36mm.
Jeg har gått en del kilo ned i vekt og jo mindre klokken er, jo bedre da håndleddet også har slanket seg, så satser derfor på at en 36mm er spot-on. Tar en sjanse her altså. Tenker også å ta av lenken og bære den på en reim for en mer "dressy look".Blir nog strålande.
Jag har jämfört storlekar nu med mina två Summiteers som jag har i både 36 och 38 men landar i att även om båda funkar bra så trivs jag bäst med 38. Smaksak så klart.