Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min minst seriösa GT till dags dato.
Men min sista is gick visst åt till en negroni före middagen.
Så blev Roku med Britvic, lime, päron och piggelin.
![]()
Nöden har ingen lagMin minst seriösa GT till dags dato.
Men min sista is gick visst åt till en negroni före middagen.
Så blev Roku med Britvic, lime, päron och piggelin.
![]()
Spännande med elefanten. Har sneglat på den med. Ser fram emot ett uttalande om den.Fick leverans idag. Två säkra och en oprövad elefant!
![]()
Nästan så man blir lite tårögdSpännande med elefanten. Har sneglat på den med. Ser fram emot ett uttalande om den.
Hernö är alltid ett säkert kort.
Man kan inte ha för många sorters Hernö va?
![]()
Bra line-up! Har samma men inte sipping gin eller black currant men istället Terroir 2019, sloe gin och Jolie RogueSpännande med elefanten. Har sneglat på den med. Ser fram emot ett uttalande om den.
![]()
Sloe står på inköpslistan. Jolie blev aldrig köpt av någon konstig anledning. Dumt nog.Bra line-up! Har samma men inte sipping gin eller black currant men istället Terroir 2019, sloe gin och Jolie Rogue![]()
Jag har inte heller 1891 men jag har OPs Hernösamarbete, det är ju dock inte en gin.Sloe står på inköpslistan. Jolie blev aldrig köpt av någon konstig anledning. Dumt nog.
Har klurat på deras OP samarbete. Men inte kommit till köp på den.
Vad gör du för roligt med blackcurranten, har en oöppnad flaska jag inte vet vad jag ska använda tillSpännande med elefanten. Har sneglat på den med. Ser fram emot ett uttalande om den.
![]()
Nyss skaffat den själv.Vad gör du för roligt med blackcurranten, har en oöppnad flaska jag inte vet vad jag ska använda till
Strong!![]()
Idag buteljerade vi Navy Gin!![]()
Hur är den ginen? Har en i skåpet som jag inte kommit till skott att smaka
God, väldigt blommig - inget jag hade druckit i ett hällregn i November.Hur är den ginen? Har en i skåpet som jag inte kommit till skott att smaka