• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Blåbärstema idag.
MR Usagi gin med blåbär i.
Gemellii blueberry tonic
Samt blåbär och rosmarin.

IMG_20200425_185750_168.jpg
Kul! Var väldigt nära på att beställa den tidigare.känns som att det är dags nu!

Verkar bara finnas att beställa i kollin om 3st på bolaget. Så nyfiken är jag nog inte på den tyvärr
Konstigt, eller
Damn. Kollin om 3st.
Undrar hur länge de finns kvar då...
Tidare gick det att beställa en flaska.
Som sagt. Såg en hel del reklam förra våren och sommaren. Minns inte när jag såg någon senast....
känns svårsålt med krav på 3 flaskor tyvärr. När jag var nära att beställa så kunde man välja en, precis som du säger. Trist att dom ändrat

63E5A7D5-4F12-4676-B0F1-F4349F8CF102.jpeg
Lokala Ica ökar sortimentet. Uppe i över 70 varianter nu enligt handlaren. Han fick lovord av mig iallafall.:woot:
Inte konstigt att det finns krig och elände i världen med sådana orättvisor. Mitt Ica maxi har Ekobryggeriet och Britvic. Kanske hit man ska åka på semestern nu när man inte kommer utomlands.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp