Skulle du bli sugen så kan jag hugga en av de tre flaskornaVerkar bara finnas att beställa i kollin om 3st på bolaget. Så nyfiken är jag nog inte på den tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle du bli sugen så kan jag hugga en av de tre flaskornaVerkar bara finnas att beställa i kollin om 3st på bolaget. Så nyfiken är jag nog inte på den tyvärr
Kul! Var väldigt nära på att beställa den tidigare.känns som att det är dags nu!Blåbärstema idag.
MR Usagi gin med blåbär i.
Gemellii blueberry tonic
Samt blåbär och rosmarin.
![]()
Konstigt, ellerVerkar bara finnas att beställa i kollin om 3st på bolaget. Så nyfiken är jag nog inte på den tyvärr
känns svårsålt med krav på 3 flaskor tyvärr. När jag var nära att beställa så kunde man välja en, precis som du säger. Trist att dom ändratDamn. Kollin om 3st.
Undrar hur länge de finns kvar då...
Tidare gick det att beställa en flaska.
Som sagt. Såg en hel del reklam förra våren och sommaren. Minns inte när jag såg någon senast....
Den där Ginen är sjukt bra...Helgen kom tidigt den här veckan![]()
![]()
Vart?!Lokala Ica ökar sortimentet. Uppe i över 70 varianter nu enligt handlaren. Han fick lovord av mig iallafall.![]()
![]()
Avis!!!Lokala Ica ökar sortimentet. Uppe i över 70 varianter nu enligt handlaren. Han fick lovord av mig iallafall.![]()
![]()
Ja, en av de absolut bästa. Har tyvärr bara en halv flaska kvar och när den är slut så är den slut för evigtDen där Ginen är sjukt bra...
Kan bli en sån i helgen..
Ja, en av de absolut bästa. Har tyvärr bara en halv flaska kvar och när den är slut så är den slut för evigt![]()
Spännande med sorbet. Släng gärna in en bild på den senHar en snäll sambo som gjort Gin och tonic sorbet till ikväll. Det var Hendricks och gurka i den.
Så startar med en klassisk Hendricks GT.
Och inväntar glassen.
![]()
Jag drack min sista för ett bra tag sen nu, svårtJa, en av de absolut bästa. Har tyvärr bara en halv flaska kvar och när den är slut så är den slut för evigt![]()
Min är redan slut för evigtÄr i samma läge... Men under halva flaskan kvar...![]()
Jag köpte två flaskor. Mitt råd: köp treJag drack min sista för ett bra tag sen nu, svårt
Min är redan slut för evigtlärdomen blir att minst köpa två flaskor när Hernö släpper samarbeten
Inte konstigt att det finns krig och elände i världen med sådana orättvisor. Mitt Ica maxi har Ekobryggeriet och Britvic. Kanske hit man ska åka på semestern nu när man inte kommer utomlands.Lokala Ica ökar sortimentet. Uppe i över 70 varianter nu enligt handlaren. Han fick lovord av mig iallafall.![]()
![]()
Jag drack min sista för ett bra tag sen nu, svårt
Min är redan slut för evigtlärdomen blir att minst köpa två flaskor när Hernö släpper samarbeten
Jag köpte två flaskor. Mitt råd: köp tre![]()
Spännande med sorbet. Släng gärna in en bild på den sen![]()
Ser jättegott utHär kommer desserten.
![]()
![]()
Det är Ica Maxi i Linköping. Bunkra när ni åker förbi någongång, 30 sekunder från motorvägen.
Oh, när släpps den?![]()
Idag buteljerade vi Navy Gin!![]()
Tack för tips!Det är Ica Maxi i Linköping. Bunkra när ni åker förbi någongång, 30 sekunder från motorvägen.