Lite vår/sommar gt alltså?God, väldigt blommig - inget jag hade druckit i ett hällregn i November.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite vår/sommar gt alltså?God, väldigt blommig - inget jag hade druckit i ett hällregn i November.![]()
Yes, det skulle jag säga.Lite vår/sommar gt alltså?
De brukar servera den där med en skiva päron och lite mynta på ginbaren i Malmö.Hade ingen vanlig FT, men det här funkade ju bra också, fläder och lite äpple. En bra och spännande Gin, god neat också. Lite galen i smaken som Monkey 47, men på ett bra sätt! Sen skadar det ju inte att 15% av intäkterna går till att rädda elefanter. Kommer definitivt alltid finnas en flaska i skåpet.
![]()
Det låter härligt! Är det med neutral tonic då också?De brukar servera den där med en skiva päron och lite mynta på ginbaren i Malmö.![]()
Tror de körde FT Medi.Det låter härligt! Är det med neutral tonic då också?
Tack för tips, blir till att testa i helgen!Tror de körde FT Medi.![]()
Blanda inte drinken med den där dock, blir så trist!Inleder fredagen med lite Heads/Tails från Stockholms Bränneri. Gindoftande handsprit alltså. Återkommer med GT efter arbetsdagens slut
![]()
Har oxå den hemma sen nån dag tillbaka... Stående lättillgänglig på Ginskåpet.Inleder fredagen med lite Heads/Tails från Stockholms Bränneri. Gindoftande handsprit alltså. Återkommer med GT efter arbetsdagens slut
![]()
Intressant! Intryck?Ny gin för mig, Mountain Dry Gin
![]()
Intressant! Intryck?
Här går sista dropparna från första batchen av Nagu
![]()