Har också den där...Den här var...Speciell
![]()
Kan bara hålla med. Speciell.
Och inte riktigt ett positivt speciell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har också den där...Den här var...Speciell
![]()
Havtorn är inte en lätt smak!Har också den där...
Kan bara hålla med. Speciell.
Och inte riktigt ett positivt speciell.
Tack detsamma, Seastar är grymma
Verkligen! Min fick låna min PR-516 länk, dagen till ära. Men din ser lite härligt brun-tropical ut va?Tack detsamma, Seastar är grymma![]()
Saknar att ha en Botanist i skåpet, kände jag nu. En riktigt fin Gin, helt i min smak!Efter veckans snack om Hammars tonic från Lidl, så blev jag tvungen till ett besök med inhandling.
Resultatet blev en lite sötare variant än man är van vid.
Kul att testa hur som helst.
[/QUOT![]()
Stämmer bra, tropical dial på denna. Snyggt med länk!Verkligen! Min fick låna min PR-516 länk, dagen till ära. Men din ser lite härligt brun-tropical ut va?
Botany Bay, FT, mango och svartpeppar![]()
Hur är den där Ginen?
Kör.Hur är den där Ginen?
Har sneglat på den flera ggr. Men aldrig lagt en beställning.
Vet att det var på tal tidigare, har själv inte provat. Recept för den som inte orkar se hela videon https://hernogin.com/cocktail-drinks/herno-tonic-infused-espresso-coffee-syrup/Någon som provat göra denna? Enligt skaparen, världens bästa GT.
Har testat den flera gånger. Riktigt god!Någon som provat göra denna? Enligt skaparen, världens bästa GT.