Ja, smakade inte nÄgon fisk.Var det gott??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, smakade inte nÄgon fisk.Var det gott??![]()
Fantastisk! Hoppas pÄ en GTG i Ljungby under 2021.![]()
Det dÀr Àr en av mina absoluta favoriter, fast med vanlig fever-tree.. bra valEn favorit fredagen till Àra
![]()
Har sneglat pÄ den.![]()
Gin frÄn Boden
Nice dekorering med limen! Aldrig sett det innan! Kommer snoBase is ace
Hernö, FT medi, citron
![]()
Har jag ocksÄ gjort... Gjorde det innan jul. Tack för pÄminnelsen.Förbokade en flaska fÄ denna lokala ytterst smÄskaliga producent.
![]()
ĂGIN Distillery
Handpicked local ingredients, distilled and matured in Swedish Lapland.www.ogindistillery.com
Vilken tog du? Jag tog Nature, alla förutom den och Arctic slutsÄlda nu. Jag satt och velade för lÀnge. Hade varit kul med Cloud.Har jag ocksÄ gjort... Gjorde det innan jul. Tack för pÄminnelsen.![]()
Hade jag vetat om denna sÄ hade jag lÀtt bestÀllt hjortronginet. NÄgon som hann med den?Förbokade en flaska fÄ denna lokala ytterst smÄskaliga producent.
![]()
ĂGIN Distillery
Handpicked local ingredients, distilled and matured in Swedish Lapland.www.ogindistillery.com
Sneglade ocksÄ pÄ cloud... Men blev en Nature för mig med.Vilken tog du? Jag tog Nature, alla förutom den och Arctic slutsÄlda nu. Jag satt och velade för lÀnge. Hade varit kul med Cloud.
Vet att @Jeser90 fÄtt tag pÄ nÄn flaska av denna ocksÄ. Vilka var det du bestÀllt?Sneglade ocksÄ pÄ cloud... Men blev en Nature för mig med.
Blir spÀnnande nÀr den anlÀnder.
Sneglade ocksÄ pÄ cloud... Men blev en Nature för mig med.
Blir spÀnnande nÀr den anlÀnder.
Vet att @Jeser90 fÄtt tag pÄ nÄn flaska av denna ocksÄ. Vilka var det du bestÀllt?
Han har alla varianter pÄ Bryggargatan sÄ man fÄr vÀl gÄ dit nÀr lÀget har lugnat sig och prova.Jag förbokade en Barrel och en Pink. Ska bli riktigt spÀnnande!Var sugen pÄ att testa den som var smaksatt med ÄkerbÀr, men tyckte priset var lite vÀl högt.
Definitivt, sÄg att man kunde boka in en provning med honom och hans sorter för ett gÀng hundra lappar. Kanske vore nÄgot!Han har alla varianter pÄ Bryggargatan sÄ man fÄr vÀl gÄ dit nÀr lÀget har lugnat sig och prova.
Det mÄste man absolut köra!Definitivt, sÄg att man kunde boka in en provning med honom och hans sorter för ett gÀng hundra lappar. Kanske vore nÄgot!