Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blev jag sugen så fick hälla upp enDen är god den här
![]()
Bara köp !
Föresten! Testade Ogin Nature ikväll på Brygg. Väldigt vass smak i början, men grymt bra och fräschEn long lost friend denna fredag. Roku, ft och ingefära![]()
Bra foto! Bubblorna på kvisten får mig att associera till naturfoto.
Kul! Jag var faktiskt på en privat tillställning där Jon-Oskar stod för mat och dryck. Han hade med sig lite gin, bl.a. nature och pink gin i typ 50-60%. Drack bara neat och vilken grym smakrikedom! Men som du säger, inte i första hand tänkt för GT. Var väldigt intressant att höra om hans tanke och filosofi bakom ginen.Föresten! Testade Ogin Nature ikväll på Brygg. Väldigt vass smak i början, men grymt bra och fräsch
Edit: även en skvätt av Artic som smakprov. Vilken jag är glad jag inte köpte för pengen, funkar inte i GT, helt OK ren men inte mer än så dessvärre.
Hur är den ginen, hållt i den ett gånger men aldrig köpt?
Blev väl utnämnd till världens bästa GT-gin för en tid sen? Mycket bra hursomhelst, och störtskön reklam.Hur är den ginen, hållt i den ett gånger men aldrig köpt?