Syftar du på klockan eller ginen?En long lost friend denna fredag. Roku, ft och ingefära![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Syftar du på klockan eller ginen?En long lost friend denna fredag. Roku, ft och ingefära![]()
Hernö High Coast Terroir är min absoluta favorit men eftersom den är limiterad och inte går att få tag på så får du tre andra favoriter.Vänner!
Det börjar sina i ginskåpet. Ge mig gärna förslag på era topp 3 gin så jag kan beställa hem lite. Ikväll ryker den sista Hernö old Tom nämligen![]()
Hernö NavyVänner!
Det börjar sina i ginskåpet. Ge mig gärna förslag på era topp 3 gin så jag kan beställa hem lite. Ikväll ryker den sista Hernö old Tom nämligen![]()
1. Sipsmith london dry.Vänner!
Bra löst på tredjeplatsen!1. Sipsmith london dry.
2. Tanqueray no 10.
3. Lydén dry/Roku/Botanist 22
Underbart, stort grattis!En bättre fredag!
Monkey 47 Hammars Tonic och grape
Och en liten tillökning
![]()
![]()
Stort tack! Och trevlig helg!Underbart, stort grattis!
Idag firar vi med en Gin & Tonic med vår Lydén Distillery Dry Gin har fått utmärkelsen Världens bästa London Dry Gin 2021 i World Gin Awards!![]()
Recept:
5cl Lydén Distillery Dry Gin
10cl Fever Tree Indian Tonic Water
Rosmarin & Lingon
Börja med att fylla ditt favoritglas med mycket is. Häll sedan Dry Gin, fyll upp med tonic och avsluta med några lingon & en kvist rosmarin, som du lätt slår till i handen innan du lägger den i glaset.
Servera och njut!
![]()
Grattis, det är ni värda!Idag firar vi med en Gin & Tonic med vår Lydén Distillery Dry Gin har fått utmärkelsen Världens bästa London Dry Gin 2021 i World Gin Awards!![]()
Recept:
Rosmarin & Lingon
Börja med att fylla ditt favoritglas med mycket is. Häll sedan Dry Gin, fyll upp med tonic och avsluta med några lingon & en kvist rosmarin, som du lätt slår till i handen innan du lägger den i glaset.
Servera och njut!
![]()
Stort grattis!!Idag firar vi med en Gin & Tonic med vår Lydén Distillery Dry Gin har fått utmärkelsen Världens bästa London Dry Gin 2021 i World Gin Awards!![]()
Recept:
Rosmarin & Lingon
Servera och njut!
![]()
Wow, grattis och bra jobbat. Lycka till i fortsättningen.Idag firar vi med en Gin & Tonic med vår Lydén Distillery Dry Gin har fått utmärkelsen Världens bästa London Dry Gin 2021 i World Gin Awards!![]()
Recept:
Rosmarin & Lingon
Servera och njut!
![]()
GRATTIS!Idag firar vi med en Gin & Tonic med vår Lydén Distillery Dry Gin har fått utmärkelsen Världens bästa London Dry Gin 2021 i World Gin Awards!![]()
Recept:
Rosmarin & Lingon
Servera och njut!
![]()