Knypplarn
Silver
Beställningssortimentet. Finns inte i butik.Verkar vara slut överallt redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställningssortimentet. Finns inte i butik.Verkar vara slut överallt redan
Beställningssortimentet. Finns inte i butik.
530 flaskor tydligen. Hann inte medNu finns Hernö High Coast Terroir Gin 2018 att beställa på bolaget (artnr 7890802).
Vet inte hur många flaskor som finns men antar att de kommer sälja slut relativt snabbt...
Grattis till den iallafall! Får nöja mig med min Navy Strength som är på väg. Inte så illa med en sån hellerGick snabbare än jag trodde... Synd att jag var för snål för att beställa mer än en flaska.
500-ish flaskor i Sverige av strax över 1000 producerade. En klart spännande och lite ovanlig terroir i årNu finns Hernö High Coast Terroir Gin 2018 att beställa på bolaget (artnr 7890802).
Vet inte hur många flaskor som finns men antar att de kommer sälja slut relativt snabbt...
Snyggt! Är det 2018?Kanske ingen GT-gin men ändå.
Ja, ska bli kul att testa årets utgåva.Snyggt! Är det 2018?
2017 var god. Är det samma stil på 2018?Kul. Riktigt bra även om jag håller 2017 högre
2017 var god. Är det samma stil på 2018?
Har jag uppfattat det rätt att du jobbar med/på Hernö?
Kul! Ska som sagt bli spännade att smaka.Jag tycker 2017 och 2018 är väldigt olika. 2018 känns fylligare, mjukare och lite mörkare i smaken (luddigt jag vet). Basspriten som användes till 2018 innehåller en liten del new make-destillat gjort på ett lokalt öl istället för ren vetesprit som normalt används. Jag tycker att det gjorde stor skillnad till fylligheten och kroppen, men också till viss del smaken. 2017 upplever jag som väldigt frisk, skarp och grön i sina smaker.
Ja, det stämmer att jag jobbar på destilleriet.
Självklart gör vi det, jag jobbar båda helgerna.Kul! Ska som sagt bli spännade att smaka.
Då kanske vi ses i samband med Öl & Whiskeymässan? Vi har monter med Koval 4 platser från er.
Schysst JLC. Kan du bjuda på ett ws?Kanske ingen GT-gin men ändå.
Det går att ordna.Schysst JLC. Kan du bjuda på ett ws?
Coolt! Hur smakade den? Kanske lite tidigt att säga men menSuverän fredag det här! Kommer hem till ett paket med en massa goodies från Hernö. Plus att Navy Strength flaskan jag beställt fanns att hämta på Systemet. Tack @Oljud och Hernö
Har smakat den tidigare och den är fantastiskt god! Som den vanliga blåa Hernön men mer av allt brukar jag beskriva den.Coolt! Hur smakade den? Kanske lite tidigt att säga men men
Ah miss av mig, trodde det var den nya limiterade.. Har iofs inte provat den ovan så det låter lovande inför framtida köpHar smakat den tidigare och den är fantastiskt god! Som den vanliga blåa Hernön men mer av allt brukar jag beskriva den.
Kan absolut rekommendera den. High Coast Terroiren missade jag tyvärrAh miss av mig, trodde det var den nya limiterade.. Har iofs inte provat den ovan så det låter lovande inför framtida köp
Om det är fler än jag som handlar från mathem ibland så fick jag precis det här svaret ifrån dom gällande deras bristande tonic-utbud. "Hela Fever Trees sortiment kommer in till vecka 42 och vi håller på att se över om vi kan ta in antingen ekobryggeriets produkter eller swedish tonic till vecka 46."
Grymt trevligt! Konstaterar också att jag har fel jobb.Hur var er torsdagsmorgon? Så här såg min ut, 8 olika gin innan 09:00. Hårt jobb men någon måste göra det. Bäst i test, utan tvekan Ki No Bi och Lonewolf Gunpowder. Nu ska man bara jobba "på riktigt" också
Spännande med japansk gin!Hur var er torsdagsmorgon? Så här såg min ut, 8 olika gin innan 09:00. Hårt jobb men någon måste göra det. Bäst i test, utan tvekan Ki No Bi och Lonewolf Gunpowder. Nu ska man bara jobba "på riktigt" också