• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Liten påfyllning efter förra helgens fail då jag bunkrade upp på tonic men insåg att jag inte hade nån gin hemma på kvällen. Första gången jag testar Stockholms Bränneri! Blir nog till att ta en måndags-GT...
0119DEEE-3E12-4C2D-91BE-5811E9B6018E.jpeg

Gott folk, jag behöver er expertis!
Har införskaffat Hernö Navy Strength på er rekommendation. Men hur ska den avnjutas med tanke på den höga alkoholhalten? Jag tänker specifikt på andelen tonic. Tänker ni annorlunda jämfört med den "vanliga blåa Hernö flaskan" som man kan köpa på bolaget?

PS:
Jag brukar i vanliga fall köra 1 del Gin och 3 delar Tonic.

Har införskaffat Hernö Navy Strength på er rekommendation. Men hur ska den avnjutas med tanke på den höga alkoholhalten? Jag tänker specifikt på andelen tonic. Tänker ni annorlunda jämfört med den "vanliga blåa Hernö flaskan" som man kan köpa på bolaget?

PS:
Jag brukar blanda 3cl navy strength och 10cl tonic

PS:
Drick färre drinkar istället. Alkohol är en smakbärare, börjar du späda ut tappar du smak.

Tillbaka
Topp