Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar blanda 3cl navy strength och 10cl tonicGott folk, jag behöver er expertis!
Har införskaffat Hernö Navy Strength på er rekommendation. Men hur ska den avnjutas med tanke på den höga alkoholhalten? Jag tänker specifikt på andelen tonic. Tänker ni annorlunda jämfört med den "vanliga blåa Hernö flaskan" som man kan köpa på bolaget?
PS:
Jag brukar i vanliga fall köra 1 del Gin och 3 delar Tonic.
Kör du det i vanliga fall också eller är det för att den är starkare?Jag brukar blanda 3cl navy strength och 10cl tonic
Med vanliga gins kör jag 4/10Kör du det i vanliga fall också eller är det för att den är starkare?
Drick färre drinkar istället. Alkohol är en smakbärare, börjar du späda ut tappar du smak.Gott folk, jag behöver er expertis!
Har införskaffat Hernö Navy Strength på er rekommendation. Men hur ska den avnjutas med tanke på den höga alkoholhalten? Jag tänker specifikt på andelen tonic. Tänker ni annorlunda jämfört med den "vanliga blåa Hernö flaskan" som man kan köpa på bolaget?
PS:
Jag brukar i vanliga fall köra 1 del Gin och 3 delar Tonic.
Trevligt! Äpple och rosmarin är en väldigt trevlig kombination. Har dock inte testat den Ginnen.Lyckades knipa flaska 59 av 440. Höstig och härlig med lite äpple och rosmarin