Saknas bara lite rödsprit för att avlägsna lappen under glaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknas bara lite rödsprit för att avlägsna lappen under glaset
Haha sånt där kanske ger mervärde i framtidenSaknas bara lite rödsprit för att avlägsna lappen under glaset
Fantastiskt finurligt svar!Haha sånt där kanske ger mervärde i framtiden
Koll på vilka 10 sysse som den släpptes på förra året eller gäller det att ligga på klickmongolåset 10.00 15 nov?Nån som testat Stockholms Bränneris GT-glögg? Är den nåt att ha?
Gäller nog att vara beredd att beställa när den släpps. Men tror att de släpper fler flaskor än förra året...Koll på vilka 10 sysse som den släpptes på förra året eller gäller det att ligga på klickmongolåset 10.00 15 nov?
Sök på Stockholms bränneri så hittar du den i listanHittar inte var på sysses hemsida man kan beställa GT-glöggen. Nån med koll?
Hittar inte var på sysses hemsida man kan beställa GT-glöggen. Nån med koll?
Sök på Stockholms bränneri så hittar du den i listan
Beställt! Men trodde man behövde hugga prick kl 10 men gick ju bra att beställa redan nu.
Jag beställde också tre, fick inget napp ((((Mm skickade polare o köpa på Norrlandsgatan. Han fick den sista. No for me
Edit: beställningen via hemsidan gick fint. 3 for me
Jag beställde också tre, fick inget napp ((((
Då beställde jag ändå också innan tio.
Sälj en flaska till mig vetja..
Lider med dig, fick samma sms för en stund sen som sagt..Jag ropade hej för tidigt. Hade tänkt köra en BCF-auktion på en
Lite fiasko på systemet på systemet. Har man fått bekräftad beställning borde det finnas täckning för den.Lider med dig, fick samma sms för en stund sen som sagt..
Håller med. Svor högt när jag såg det.Lite fiasko på systemet på systemet. Har man fått bekräftad beställning borde det finnas täckning för den.
Var tyvärr för sen på bollen för GT-glöggen. Men hört att det ska bli ett nytt släpp om någon vecka