Koll på vilka 10 sysse som den släpptes på förra året eller gäller det att ligga på klickmongolåset 10.00 15 nov?
Gäller nog att vara beredd att beställa när den släpps. Men tror att de släpper fler flaskor än förra året...
Sambon ska på sittning, jag gör fördrinkar - GT-bord är givet. Själv tog jag en Sevilla Oranges Tanqueray med röd grape och Skånska spritfabrikens premiumtinic. Edit: Nr 2 blev en Äpple + Ingefära inspirerad av @StarMan
Mm skickade polare o köpa på Norrlandsgatan. Han fick den sista. No for me Edit: beställningen via hemsidan gick fint. 3 for me
Jag beställde också tre, fick inget napp (((( Då beställde jag ändå också innan tio. Sälj en flaska till mig vetja..
Lite fiasko på systemet på systemet. Har man fått bekräftad beställning borde det finnas täckning för den.
Ni behöver inte bli för ledsna. Fick tilldelning förra året. Visst, roligt att prova men så speciellt god var den inte. Ingen i mitt sällskap tyckte om den. Provade den igen för ett par veckor sen och samma intryck.