Frestare! Har både äppel och rosmarin hemma. Vore gott med en Courunn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frestare! Har både äppel och rosmarin hemma. Vore gott med en Courunn...
Nice! Har också en flaska som ligger och väntar på bolaget...Lyckades knipa flaska 59 av 440. Höstig och härlig med lite äpple och rosmarin
Stökigt släpp än den, men vi lyckades!Nice! Har också en flaska som ligger och väntar på bolaget...
"Roligare" än vad den är god. Är dock ingen större glöggdrickare.Nån som testat Stockholms Bränneris GT-glögg? Är den nåt att ha?
Nån som testat Stockholms Bränneris GT-glögg? Är den nåt att ha?
Inget jag har prövat men ser intressant utNågon som har provat detta? Blev nyfiken att testa...
https://sv.stories.newsner.com/nyhe...r-det-enda-du-behover-varma-dig-med-i-vinter/
Nu vart jag också sugen, tack för tipset!Inget jag har prövat men ser intressant ut
Köpte förövrigt denna bok i present till en kompis, bläddrade i den lite innan och det får nog bli ett köp till mig själv också.
Kan rekommendera Caourunn om du gillar äpple eller Napue med lingon och rosmarin.Tänkte prova någon ny gin, funderar på Stockholms bränneri. Men har ni några andra förslag? Jag har redan bombay, tanqueray, hendricks och hernö (blå). Behöver inte finnas i ordinarie sortiment på systembolaget men gärna så att man kan beställa hem hos dem.
Caourunn lät intressant, tack för tipsKan rekommendera Caourunn om du gillar äpple eller Napue med lingon och rosmarin.
Det var så lite. Jag stavade förstås fel, Caorunn heter den om nån vill leta på Systembolaget.seCaourunn lät intressant, tack för tips
Förslag:Tänkte prova någon ny gin, funderar på Stockholms bränneri. Men har ni några andra förslag? Jag har redan bombay, tanqueray, hendricks och hernö (blå). Behöver inte finnas i ordinarie sortiment på systembolaget men gärna så att man kan beställa hem hos dem.
Oljigare och fruktigare.http://www.mynewsdesk.com/se/hernog...n-kroent-till-baesta-gin-i-asien-2018-2784091
Nån som har smakat? Hur jämför sig denna smakmässigt med Hernö Navi Strength?
Upplever den något sötare.http://www.mynewsdesk.com/se/hernog...n-kroent-till-baesta-gin-i-asien-2018-2784091
Nån som har smakat? Hur jämför sig denna smakmässigt med Hernö Navi Strength?
Oljigare och fruktigare.
God? Är den värd att prova?Upplever den något sötare.
Absolut!God? Är den värd att prova?
Monkey 47 och Fever tree mediterranianFinns det någo gin-kunnig i KS stora medlemskrets som kan uppdatera mig om vilka olika sorters (märken) tonic som passar bäst ihop med olika gin-märken? Jag menar, med tanke på att olika gin skiljer så mycket i smak kanske det även är viktigt vilket tonicmärke som används......
Sedan kan man ju förstådd börja fundera på vilken inverkan citronens ursprungsland har samt om smaken påverkas av om isen är gjord på hårt eller mjukt vatten.....
Men vi kan väl börja med tonicen?
Ja!God? Är den värd att prova?
Jättegod. Drinkarna blir betydligt stökigare/mer komplexa än på vanlig hernö.God? Är den värd att prova?
Pröva den med grape och ingefära. Jag tyckte den var riktigt god. Men den är rätt snäll/lättdrucken eller anonym som du skriver.Möjligtvis aningen anonym smakupplevelse, men en trevlig GT med en touch av lime hursomhelst. 1724 är neutral, fräsch och välbalanserad. Den framhäver smaken av Roku utan att ta över.
Trevlig helg gott folk!
Tack för tips!Pröva den med grape och ingefära. Jag tyckte den var riktigt god. Men den är rätt snäll/lättdrucken eller anonym som du skriver.