• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

atco

Omega
Ni behöver inte bli för ledsna. Fick tilldelning förra året. Visst, roligt att prova men så speciellt god var den inte. Ingen i mitt sällskap tyckte om den. Provade den igen för ett par veckor sen och samma intryck.

Glögg.jpg
Har också bara hört negativt om den så avstod att ens försöka...
 
Ni behöver inte bli för ledsna. Fick tilldelning förra året. Visst, roligt att prova men så speciellt god var den inte. Ingen i mitt sällskap tyckte om den. Provade den igen för ett par veckor sen och samma intryck.

Glögg.jpg
Håller helt med dig. Fick också tag i en flaska förra året, och den föll varken mig eller sällskapet i smaken. Men ändå en snygg och rolig present att ha med sig på glöggfesten :)
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hämtade ut dessa nyss. Till och med personalen var imponerad över att jag hade hunnit hugga ett par.

891E1DC0-62E3-45F2-B7BE-D07E4C9DD9BB.jpeg
Nu blir jag nyfiken. Hade du lagt en beställning sen tidigare som du nu hämtade ut eller hade de fått in nytt? Har ringt runt och allt jag får höra är slutsålt hit och dit. Försökte lägga en beställning samma dag, 5-10min efter de släppte första batchen.. No luck. *Suck*
 

Wi

NLA
2-Faktor
Kollegan lyckades få tag i två och var sjyst nog att släppa en till mig. Kul grej, men har egentligen noll förväntningar!
9BEBEDCA-4557-4270-AC52-386BFAEFD36A.jpeg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Nu blir jag nyfiken. Hade du lagt en beställning sen tidigare som du nu hämtade ut eller hade de fått in nytt? Har ringt runt och allt jag får höra är slutsålt hit och dit. Försökte lägga en beställning samma dag, 5-10min efter de släppte första batchen.. No luck. *Suck*

Jag hade lagt en beställning som jag hämtade ut nu. Men tydligen finns det planer på att köra en till batch, sa butiksbiträdet på bolaget. Jag beställde direkt på morgonen när jag startade datorn. När bolagen öppnade kl 10 var det redan kört att lägga beställning (sa alltså samma butiksbiträde) utan då var det bara flaskor i butik som gällde.
 
Topp