Oljud
Basic
Sjukt bra kombo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra kombo!
En drink som kul att trolla runt med, kan varieras i oändlighet. Kasta i några färska hallon när du skakar den eller varför inte en sockerlag med vanilj eller kanel eller kaffe etc etc.Finns säkert flera varianter men jag följde Hernös recept.
https://hernogin.com/cocktail-drinks/herno-flip/
Sirapen eller sockerlagen gjorde jag på en del vatten och en del socker.
Tänkte faktiskt att jag ska slänga i lite vanilj nästa gång.En drink som kul att trolla runt med, kan varieras i oändlighet. Kasta i några färska hallon när du skakar den eller varför inte en sockerlag med vanilj eller kanel eller kaffe etc etc.
Hernö, Kyrö Napue, Tanqueray & Hendricks kör jag för det mesta. Alla är bra men Hernö är favoriten just nu.Fredag = GT dag.
Idag med grape.
Förresten GT vänner behöver fylla på med gin. Någon som har något måste ha i barskåpet tips?
Slår ett slag för det limiterade samarbetet mellan Hernö och Fourpillars, Ö. Finns att beställa på bolaget än. Ootroligt god gin!Fredag = GT dag.
Idag med grape.
Förresten GT vänner behöver fylla på med gin. Någon som har något måste ha i barskåpet tips?
Hernö, Kyrö Napue, Tanqueray & Hendricks kör jag för det mesta. Alla är bra men Hernö är favoriten just nu.
Tack för tipsen.Slår ett slag för det limiterade samarbetet mellan Hernö och Fourpillars, Ö. Finns att beställa på bolaget än. Ootroligt god gin!
Hernö Navy StrengthFredag = GT dag.
Idag med grape.
Den är riktigt god, lade en ny beställning i veckan
Jag med!Den är riktigt god, lade en ny beställning i veckan
Snyggt, grymma bilder!Bombay-måndag. Snart dags att fylla på förrådet ser jag.
Tanqueray, Schweppes rosépeppar & en kvist rosmarin blev en jäkla god GT.
Tänkte prova att blanda med den här idag . Någon som har provat den och tycker att den passar bäst till någon speciell gin har bara Beefeater Bombay och tanqueray att välja på?
Hur skiljer den sig mot vanliga Hernö?Den är riktigt god, lade en ny beställning i veckan
Jag är jättedålig på att brskriva smaker men jag upplever den friskare, mer citrusig.Hur skiljer den sig mot vanliga Hernö?